לבקשת הנהלת בית החולים חברת סינאל הקימה עמדה ממוחשבת הכוללת עמדות צילום במתחם המתחסנים, המספקת באופן ידי לכל מתחסן כרטיס מגנטי עם תמונה ופרטי המתחסן.
ארז בוגנים משנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל ציין כי, "מדובר בפרויקט ייחודי בהיבט הטכנולוגי. אנו שמחים וגאים כמובילים טכנולוגיים בתחום ניהול המשאב האנושי במגזר בתי החולים בישראל לתת מענה ללקוח וותיק ונאמן של סינאל, בית החולים רמב"ם. בית החולים רמב"ם ומר בן שלוש העומד בראש ניהול המשאב האנושי העלו צורך לפתרון אלטרנטיבי למקובל בתחום, ואנו בסינאל קיבלנו את האתגר בשמחה רבה.
בכוונתנו להציע את השירות לכל המוסדות הרפואיים והמתחמים המחסנים בארץ. הכרטיס המגנטי יוכל להפוך לכרטיס חכם וניתן יהיה לאצור בו מידע אודות פרטי המתחסן ולהשתמש בו כ"תג ירוק" שיסייע במעבר ובכניסה למקומות".
אלי בן שלוש מנהל משאבי אנוש בביה"ח רמב"ם ציין כי, המהלך בראש וראשונה נועד לקדם ולעודד את הצוותים הרפואיים שלנו ועובדי בית החולים להתחסן ולגרום גם לאנשים הסקפטיים לקחת חלק במבצע הגדול והחשוב הזה. מדובר במהלך טכנולוגי שסינאל ידעה להנגיש לרמב"ם. מסוג הדברים היוצרים גאוות יחידה וגורמים לעוד אנשים להגיע ולהתחסן, כמו כן, מאחר ומדובר בכרטיס מגנטי של סינאל, נוכל בעתיד לקודד כל כרטיס סינאלי עם פרטי העובד ולהפכו לכרטיס חכם שעשוי לשמש כ"תג ירוק".
הוספת תגובה