המהלך כולל בין היתר: השקת טעמים חדשים, תצוגת סטנדים אלגנטית, פעילות בנקודות המכירה, מהלך יחסי ציבור כולל וחשיפה מוגברת במדיות השונות במטרה להניע לקנייה ולהתנסות במותג. המהלך ילווה בקמפיין תחת הסלוגן: "זה לא עוד תה, זה פומפדור".
לדברי עדי קפלן, מנהלת מותג פומפדור בישראל: "ערכי המותג פומפדור מתכתבים ומתמקדים בחדשנות ואיכות שאינה מתפשרת". לדבריה: "המהלך יחזק את מגוון החליטות שנמצאים בחזית הפעילות של המותג, המהווה היום כ-10% מנתח השוק בחליטות תה".
לחורף 2020 משיק המותג שני טעמים חדשים: תה ירוק ג'ינג'ר וקינמון ותה ירוק לימונית ודבש – המצטיינים בעושר של טעמים טבעיים.
מוצרי התה של פומפדור מיוצרים על ידי חברת התה הגרמנית TEEKANNE (טיקאנה) בעלת מורשת תה של למעלה מ-130 שנה ופועלת במגוון גדול של מדינות ברחבי העולם.
החברה הראשונה שהציגה את תיון התה, בשקיקי עם שרוך, כבר 1929 וקראה לו פומפדור, בשל הדמיון לצללית של מאדם דה פומפדור, פלגשו של לואי ה-15. ב-1949 הציגה לראשונה מכונה אוטומטית לאריזת תיונים. מאז, הפכה לאחת מחברות התה מהגדולות בעולם, ומגוון החליטות שלה הן בין הנמכרות ביותר באירופה.
בפומפדור מקפידים על מדיניות "הכל ממקור אחד" – כל חומרי הגלם נבחרים בקפידה ע"י מומחים בארץ המקור, ועוברים בקרת איכות קפדנית במעבדות בגרמניה. התערובות נבחרות על ידי טועמי התה המומחים של פומפדור, ויוצרים את הטעם המושלם. איכות המוצר נמצא בראש סדר העדיפויות, החל מקטיף עלי התה, מיונם ועד הבאתם לספל השתייה.
הוספת תגובה