בחזרה לשורשים: אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה שתי מהדורות מיוחדות שמתחברות לטעמים הישראליים ביותר- ביסלי שווארמה ואח של ביסלי פלאפל (ללא גלוטן).
החידוש בשתי המהדורות בא לידי ביטוי לא רק בטעמים המיוחדים, אלא גם בחוויית האכילה שנובעת מצורת החטיף: ריבועי ביסלי ואח של ביסלי 'שטוחים' בעלי מרקם קליל וכיפי לאכילה, בטעמים אהובים שמוכרים היטב לחך הישראלי.
גלית מילוא, מנהלת פעילות חטיפים באסם: "הקיץ הזה בחרנו לאמץ שני טעמים ישראליים במיוחד, שכל מי שיטעם אותם ידע מיד לחבר אותם למקור ולשורשים. ביסלי ואח של ביסלי הם שני מוצרים אהובים מאוד על הקהל הישראלי, עם מגוון רחב של מהדורות מיוחדות ומפתיעות, שמחדשות בכל פעם עם טעמים נועזים שכיף לאכול".
השקת המוצרים תלווה בקמפיין דיגיטל ושילוט בנקודות המכירה. להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית רבנות שדרות
הוספת תגובה