הקונספט ZIV SOLO פותח בתהליך ארוך של שנתיים, במטרה לתת מענה לצורך ההולך וגובר להכניס לבית מטבח שמשדר יוקרה ותג המחיר שלו נמוך משמעותית מזה של מטבח יוקרה מיבוא.
אבי זיו, מנכ"ל ובעלים רשת מטבחי זיו: "השנה האחרונה על כל אתגריה גרמה לשינוי התנהגותי ושינוי מהותי בצרכי הציבור הישראלי. המטבח הביתי הפך למוקד החיים המשפחתי בעת שאנו שוהים בבתים יותר מאי פעם. נרשמה עלייה משמעותית בביקוש לשדרוג המטבח הביתי, ביקוש גבוה מאוד להרחבת המטבח, למטבחים מושקעים ומעוצבים ולמטבחי פרמיום.
הקפי מכירות המטבחים צמחו ברשת בשנה האחרונה בעשרות אחוזים, בעיקר בקרב משפרי המטבח הקיים ולאו דווקא כחלק מבנייה חדשה או מעבר למגורים חדשים. מדובר בצמיחה שלא הרגשנו מעולם, בפרט בשוק מטבחי הפרימיום שהגיע לביקושי שיא. בהתאם לכך השקנו את הקונספט של מטבחי יוקרה במחירים נגישים באולם החדש בהרצליה פיתוח".
אולם התצוגה החדש מיועד בראש ובראשונה ללקוחות קצה המלווים לרוב ע'י אדריכלים ומעצבים. המטבחים בעלי עיצוב מוקפד המגובה בחומרים, מרקמים וטכנולוגיות, המתקדמים ביותר בתחום עיצוב המטבח. במתחם היוקרתי תוצג קולקציית המטבחים החדשה ל 2021 לצד מכלול החידושים והיישומים האחרונים בענף.
הקונספט העדכני מתפרס על פני שבעה מטבחי פרימיום. בכל אחד מהם יציגו מטבחי זיו את הקולקציות החדשות, העכשוויות והאופנתיות ביותר בפסיפס מגמות העיצוב המובילות, הכוללות חומרים טבעיים, טכנולוגיה מתקדמת, סגנונות כפריים ומודרניים, מטבחים המיועדים לחללים סגורים ופתוחים.
מטבחי זיו – הרשת קיימת מזה למעלה מ 40 שנה. מפעל החברה הינו מהגדולים בארץ לייצור מטבחים, ממוקם בשדרות. www.zivltd.com
אולם התצוגה החדש – רחוב גלגלי הפלדה 11, הרצליה פיתוח.
נסיינית המערכת: באירוע ההשקה היום התרשמתי מאוד מהעיצובים, הטרנדים, הטכנולוגיה החדישה של הדלתות,המטבחים יוצרים שילוב מנצח של טכנולוגיה וחומרים חדשניים. צבע הזהב ניכנס כחלק מצבעי היוקרה ופתרונות הולמים לשולחנות אוכל כשאר קיים צפיפות במטבח .זהו האזור הכי פעיל בבית ובו קיימת תחושת נוחות וגלאם.
הוספת תגובה