במסגרת הקמפיין הראשון ל- yes מבית היוצר של אדלר חומסקי זוכה השיר "לונדון", אחד משיריה המפורסמים ביותר של אלברשטיין ואחד מהלהיטים הגדולים של סוף שנות השמונים, לקלוז'ר בגרסה חדשנית ועדכנית. לכבוד הקמפיין נעשה עיבוד חדש לשיר בביצועה של חוה אלברשטיין בוורסיה ייחודית והפוכה במסר.
בעוד בשיר המקורי חוה מחליטה לעזוב את הארץ ולנסוע ללונדון, ללא אשליות, ומתנחמת בכך "שלפחות הטלוויזיה תהיה טלוויזיה", כמילות השיר;
בקמפיין החדש של yes, מחליטה אלברשטיין לחזור מלונדון לישראל, בזכות הטריפל החדש של yes, שהופך את yes מהטלוויזיה הטובה בעולם לטריפל הטוב בעולם.
הקמפיין המשעשע בכיכובה של חוה אלברשטיין צולם כמחזמר לכל דבר, במסגרתו יושבת חוה בסלון ביתה בלונדון, לאחר שהיא מקבלת טלפון מישראל המעדכן אותה על השקת הטריפל של yes היא קמה בדרמטיות, יוצאת מביתה וחולפת במהלך הסרטון על פני נופיה האורבניים של לונדון כאשר כל העיר מצטרפת אליה בשירה לחגיגה גדולה.
בסיום הקמפיין חוה שבה לישראל שם היא מגלה הפתעה נוספת, את פניה מקבל לא פחות ולא יותר מאשר סטפן לגר, אשר הקמפיין "קומסי קומסה" ל- yes עמו כיכב במשך שבועות בראש 'הזכורות והאהובות' וזכה בפרסומת השנה ול- 36 מיליון צפיות ב- YouTube.
בעיבוד החדש לשיר "לונדון" חוה שרה: "אני חוזרת! אני לא רוצה שתלוו אותי הלאה… לונדון ממש לא חיכתה לי, הייתי שם לבד" כאשר חיילי משמר המלכה ואף המלכה בכבודה ובעצמה עונים לה: "She's leaving… why???" וחוה משיבה "בטריפל יש יותר סרטים, בטריפל יש אינטרנט חזק, בטריפל של yes הטלוויזיה מצוינת, בטריפל אנשים יותר מרוצים…". כאשר חוה חוזרת ארצה סטפן מצרף אליה בשירה "במיוחד שהמחיר נעשה יותר נוח – החל מ- 199 ₪ לחודש!".
בסיום הקמפיין עפה חוה על דרקון יחד עם סטפן ושרה בהתרגשות "אתה מבין!!! אם למות כמו כלבה!!! אז לפחות שהטלוויזיה תהיה טלוויזיה!!!".
הקמפיין מבית אדלר חומסקי ישיק את הטריפל החדש של yes ויעלה הערב בערוצים: 12 ,13, ברדיו ובבתי הקולנוע, את הקמפיין ילוו סרטוני Facebook ו- Instagram, כלי דיגיטל אינטראקטיביים ועוד.
קרדיטים:
משרד פרסום: אדלר חומסקי
במאי: שחר סגל
חברת הפקה: POV
פוסט: ברודקאסט
מוזיקה: תומר בירן
הוספת תגובה