"בילינו חלק ניכר מהשנה בנפרד. וזה היה קשה. אבל למרות הבידוד, מבחינה פיזית ופסיכולוגית, אנחנו תמיד נהיה משפחת Vans, מחוברים לנצח על ידי יצירתיות", אומר דאג פלדיני, נשיא Vans Global Brand. "מחקר שנערך לאחרונה על ידי Complex הראה שבארה"ב לבדה, מחצית מהנוער של היום מתוח יותר וחרד יותר מאשר לפני מגפת הקורונה. המשימה שלנו ביום Vans Checkerboard 2020 תהיה להראות, באמצעות כוחה של היצירתיות, שביטויי יצירתיות קטנים יכולים להשפיע רבות על הרווחה האישית והקולקטיבית שלנו."
Vans תתמוך ב-10 ארגוני צדקה מרחבי העולם שמטרתם המשותפת היא להשתמש בתוכניות המתמקדות ביצירתיות כמשאבים להתמודדות עם גורמי הלחץ המשפיעים על בריאות הנפש והרווחה, באמצעות תרומה קולקטיבית בסך מיליון דולר. כל ארגון יקבל 100,000 דולר מקרן Vans Checkerboard ב-Tides Foundation או באמצעות תרומה ישירה מ-Vans לשימוש במשימת הארגון שלהם לשיפור בריאות הנפש ורווחת הנוער ברחבי העולם באמצעות יצירתיות. המקבלים השנה הם: Get Lit-Words Ignite, The Skatepark Project, Arte Port La Vida, Social Skate, Singapore Association for Mental Health, Buku Jalanan Chow Kit, World of Art Brut Culture, Campaign Against Living Miserably, The Wave Project and The Ben Raemers Foundation.
הוספת תגובה