המהדורה הראשונה של הנעלה, הלבשה ואביזרים תושק ברחבי העולם ב-30 לספטמבר, והמהדורה השנייה בנובמבר. שתיהן כוללות אמנות המוצגת באוסף המוזיאון. כל אחד מהמוצרים תוכנן תוך התחשבות מעמיקה והערכה עמוקה לאמנות, כפי שניתן לראות ב-Vans Classic Style.
"MoMA נרגשת לחשוף סוף סוף את שיתוף הפעולה עם Vans, כי גם לה יש מורשת של תמיכה עשירה בביטוי אמנותי", אומרת רובין סייטה, מנהלת שותפה באגף הרישוי והשותפויות של MoMA. "אנו מקיימים מספר מוגבל של שיתופי פעולה עם מוצרים, והמטרה שלנו תמיד היא להשיג מעורבות של קהל רחב ככל האפשר באמנות מודרנית. אנחנו נרגשים מהאפשרות להגיע לאוהבי אמנות ברחבי העולם דרך הרשת הגלובלית של Vans."
השקה זו, הראשונה מבין שתי השקות, תוצג בספטמבר ותכלול מוצרים המציגים יצירות איקוניות של סלבדור דאלי, וסילי קנדינסקי וקלוד מונה.
סלבדור דאלי שאב השראה מהתת-מודע, החלומות והדימיון בעבודות סוריאליסטיות שמשלבות בין המציאות למומצא. אחד הציורים הידועים ביותר שלו, The Persistence of Memory 1931" כבר זכה לפירוש על הפאות האמצעיות והצדדיות של Vans Old Skool Twist. לתכנון של דגם הנעליים נוסף טוויסט שמעביר אותן אל מעבר לתפיסת המציאות, והגימור כולל סוליית גומי ורצועת חיבור מפותלת בסגנון שניתן למצוא גם בחולצות הארוכות והאפודות של Vans.
קנדינסקי, חלוץ של אמנות מופשטת, האמין שלצבע וצורה יש כוח ורגש משלהם, שאינם תלויים בתמונות ועצמים. על ידי שימוש בהדפס Orange 1923 שיצר קנדינסקי בזמן שלימד בבית הספר הגרמני Bauhaus לאמנות ועיצוב, הנעליים Classic Slip-On של Vans מהללות את החקירה הזו של צורות וסימנים מופשטים, שמכסה בעבודה דקדקנית את האזור העליון של הקנבס ומופיעה גם על חולצות טי, חולצות עם פתח צוואר מעוגל וכובעי מצחייה.
את סדרת האומנים משלים קלוד מונה, אחד הכוחות המניעים של התנועה האימפרסיוניסטית, שתיעד את אזורי הכפר הצרפתיים המשתנים בהתמדה בכל ציורי הנוף שצייר באוויר הצח (plein air), תוך התבוננות בטבע. שיתוף הפעולה בין Vans ל-MoMA מציג את Water Lilies 1914-1926, עבודות שנוצרו בשנותיו המאוחרות של מונה בביתו בג'יברני, על גבי כובעים, מעילי פליס ותרמילים בקולקציה Vans’ Authentic.
המהדורה הראשונה כוללת גם אוסף של 10 פריטי הנעלה, ביגוד ואביזרים, הממותגים עם הכיתוב MoMa. מציגה פרשנות צבעונית של לוח הדמקה האייקוני של Vans, תוך שימוש בצבעים בהירים ונועזים, ושואבת השראה ישירה מהזהות החדשה והמורחבת של המוזיאון. האוסף כולל את הסמלילים של Vans ו-MoMA על פני הצלליות העדכניות ביותר בקולקציות ComfyCush Old Skool ו-Era. Vans ו-MoMA משלימות זו את זו באמצעות מבחר של פריטי לבוש ואביזרים ממותגים, כולל חולצות עם שרוולים ארוכים וקצרים למבוגרים וילדים, וכן תרמיל קל.
כדי לעודד ביטוי יצירתי ולשלב ילדים באמנות, שיתוף הפעולה הרחב של Vans ו-MoMA מציע גם מבחר בלעדי לילדים ופעוטות. קו המוצרים לילדים מתמקד בצבע ואינטראקטיביות. Vans פיתחה יחד עם המדריכים של MoMA נעליים קלאסיות ללא שרוכים עם ווים ולולאות, שמאפשרות לילדים להתאים את הנעליים שלהם באופן אישי ומעניקות חוויה יצירתית מעשית. סגנון ה-Old Skool מציע הזדמנות ייחודית ללמד ילדים את תורת הצבעים וערבוב צבעים, על ידי יצירת הבחנה חזקה בין הצבעים הראשיים והמשניים באסתטיקה שלו. Vans, MoMA Old Skool ו-Old Skool V יכללו תג תלוי מיוחד המצורף לגלגל צבע אמיתי, שמעניק הזדמנות ללמד ילדים את תורת הצבעים.
הגל הראשון של סגנונות ה-Vans וה-MoMA יהיה זמין החל מה-30 בספטמבר 2020 ב-Vans.com, בחנויות Vans, בחנויות העיצוב של MoMA, בחנויות store.moma.org ובחנויות נבחרות המוכרות את מוצרי Vans. המשך לקבל מידע על המהדורה השנייה בסדרת האמנים של Vans and MoMA. כדי להתנסות בקולקציה ולברר פרטים נוספים,
לבקר בכתובת vans.com/moma.
הוספת תגובה