הפרוייקט נולד באביב 2020 במטרה לייצר פלטפורמה החוגגת אופנה, אומנות, עיצוב ותוכן ישראליים. העבודה על MOXIE החלה במהלך התפרצות נגיף הקורונה, בתקופה בה מותגים, מעצבים ואמנים ישראליים רבים מצאו עצמם לראשונה מנותקים מקהל הלקוחות והעוקבים שלהם, ללא יכולת לתקשר את פועלם כראוי.
מותג-TUTU-B-
צילום אופיר לוי
האתר מהווה נקודת חיבור חדשה בין יוצרים מקומיים ללקוחות שוחרי עיצוב, תוך מתן דגש על תוכן וערך מוסף. הרעיון היה לייצר חווית בוטיק אונליין המאגדת בתוכה קהילת יוצרים אשר נבחרו בקפידה. הקמנו יחד בית של אופנה, אמנות ועיצוב ישראליים עבור לקוחות בארץ ובחו"ל. בימים אלו, יותר מתמיד, עלינו לעודד צריכה מקומית ולתמוך בעיצוב הישראלי.
האתר נקודת מכירה נוספת עבור נבחרת המעצבים. ברגע שיש הזמנה, הלקוח מקבל אותה הביתה ישירות מהמעצב ללא מתווכים באמצע.
טל בראון – מייסדת MOXIE
טל, בת 29, מעידה על עצמה כמי שנמשכה מגיל צעיר לעיצוב ואופנה. לאחר לימודי חשבונאות ופסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב והתנסויות בתחומים אלו, הלכה בעקבות הלב לאופנה. בתם קורס ב- CSM בלונדון, החלה את דרכה ברשת סטורי שהייתה עבורה בית לאורך 5 שנים. בשנים האחרונות ניהלה מותגים בינלאומיים שונים, והכירה מקרוב את תעשיית האופנה בארץ ובעולם.
בתקופת הסגר הבינה שהגיע הזמן לבנות מותג מסוג אחר. התקופה קראה לייצר פתרונות חדשים לקהילת העיצוב הישראלי.
טווחי מחירים:
אופנה: החל מ- 200 ₪ ועד 2000 ₪
תכשיטים: החל מ-200 ₪ ועד 1500 ₪
אומנות ועיצוב: החל מ- 250 ₪ ועד 2500 ₪
הוספת תגובה