חברת גלובל ברנדס גלרי תפעיל ותנהל את החנויות הקמעונאיות המקומיות, ותמשיך לפתח את מערך ההפצה הסיטונאית ברחבי הארץ, בעלות השקעה המוערך בכ-8 מיליון ₪ לשנת 2020.
חנות הדגל הראשונה צפוייה להיפתח בספטמבר 2019 בקניון גינדי TLV תל אביב ותתפרש על 200 מ"ר. בחנות יוצגו מיטב הקולקציות לנשים, גברים וילדים כולל קולקציות תיקים ונעליים. עלות ההשקעה בהקמת סניף הדגל עומדת על כ-1 מיליון ₪.
חברת גלובל ברנדס גלרי תיפתח חנויות קמעונאיות בשטח של 200-300 מ"ר במיקומים מרכזיים, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של המותג – הן מבחינת גודל והן מבחינת ויזואליות.
הצפי לשנת 2020 הוא לפתוח עוד כ-5 סניפים, בקניונים המובילים בארץ.
זה בנוסף להפצת המותג בסיטונאות בלמעלה מ- 150 רשתות וחנויות אופנה לנשים גברים וילדים ובוטיקים מובחרים ברחבי הארץ.
חשוב לציין שכל נקודה נבחנת ומאושרת ע"י הנהלת המותג בחו"ל מבחינת מיקום, תמהיל ונראות כללית של החנות. גם בחירת מיקומי הסניפים נעשית בשיתוף מלא של המותג בחול כאשר כל העיצוב מוכתב לפי הקונספט החדשני ביותר הקיים.
"ישראל היא טריטוריה אסטרטגית חדשה ומרגשת עבור חברת GUESS והתרחבותה. עם יופי טבעי שאין דומה לו, היסטוריה וחיי לילה תוססים, ישראל הפכה לאטרקציה תיירותית בינלאומית שתעניק ל-GUESS נראות מותג מדהימה.
זהו פרויקט ארוך וממושך שחיכיתי שייצא לפועל כבר זמן מה," אומר פול מרציאנו, המנהל הקריאטיבי של GUESS.
חברת GUESS נרגשת משיתוף הפעולה ומתחייבת ליישר קו עם ערכי המותג מבחינת עיצוב החנויות, ויזואליות שיווקית, הכשרת העובדים וכל פעילויות המיתוג השונות בטריטוריה החדשה.
הוספת תגובה