סיפור המותג מתחיל ב-1973, כאשר גזה שון, פרפיומר ידוע ופרפורמר בתעשיית הבישום העולמית, גילה את המולקולה המיוחדת Iso E Super. ב-2006, לאחר מסע ארוך בחיפוש אחר המינימליזם המושלם בבישום, הוא יצר מהפכה כשהשיק את Escentric Molecules מותג שמציע תפיסה חדשנית ועתידנית של בישום אישי.
"זו לא סתם השקת בושם, זו תנועה של ניחוח," מסבירה ליאת בן שחר דנוביץ מנהלת ההדרכה. הייחודיות של המותג טמונה בתפיסה שבושם הוא כמו בגד – משהו שאתה "לובש" ושמתפתח עם האישיות והכימיה האישית שלך. המקוריות והטוהר של הפורמולה יוצרים חוויית בישום שונה מכל מה שהכרנו.
למותג שלוש סדרות מרכזיות המציגות את החזון המינימליסטי והחדשני:
סדרת Molecule – ליבת המותג, המציגה בשמים המכילים מולקולה סינטטית טהורה אחת. הבושם המוביל, Molecule 01, מבוסס על מולקולת Iso E Super טהורה, המייצרת ניחוח נקי ועצי שמשתנה מאדם לאדם.
סדרת Escentric – בשמים המשלבים את המולקולה הייחודית עם תווי ניחוח נוספים, יוצרים חוויית ריח מורכבת יותר תוך שמירה על העיקרון המינימליסטי של המותג.
סדרת M+ – החדשנית ביותר, המציעה וריאציות מפתיעות המשלבות את מולקולת ה-Iso E Super עם מרכיבים טבעיים נבחרים כמו ג'ינג'ר, איריס ותה שחור.
הבחירה של APRIL להשיק את המותג בסניף הדגל המחודש בקניון איילון אינה מקרית. "הסניף החדש תוכנן להיות הבית המושלם לבשמי נישה יוקרתיים כמו Escentric Molecules," מסבירים ברשת. "זה המקום הטבעי למותג שמשלב חדשנות, יוקרה ומינימליזם."
תרשמות אישית: חוויית בישום מתוחכמת
כבר במבט ראשון, העיצוב המינימליסטי של הבקבוק מספר את סיפור המותג קווים נקיים, שקיפות מוחלטת ואחיזה ארגונומית שמשדרת יוקרה מודרנית. זו לא רק אסתטיקה; העיצוב השקוף משקף את הפילוסופיה של המותג – טוהר, דיוק ושקיפות. בהתנסות אישית עם גרסת האיריס, מתגלה האופי האינטליגנטי והמתוחכם של הבושם. בניגוד לבשמים מסורתיים, זהו ניחוח שמספר סיפור המתפתח על העור לאורך היום. האיריס, בשילוב עם המולקולה הייחודית, יוצר חוויית בישום דינמית שמשתנה ומתפתחת עם הזמן, מעין דיאלוג מתמשך בין הבושם לבין הכימיה האישית של העור.
הקולקציה המלאה זמינה בסניפי הרשת ברחבי הארץ החל מה-21 בנובמבר, מזמינה את חובבי הבישום לחוות את המהפכה שחוללה Escentric Molecules בעולם הניחוחות.
הוספת תגובה