עמוד הבית » הדרך הבריאה לשיער חלק ומלא ברק – סדרת טיפוח לשיער שעבר החלקה

הדרך הבריאה לשיער חלק ומלא ברק – סדרת טיפוח לשיער שעבר החלקה

נטורל פורמולה סדרת שמן קיק צילום:ירון ווינברג
החלקת שיער יכולה לעיתים להוביל לנזקים אם אינה מתבצעת נכון, ולכן חשוב לבחור במוצרים שמעניקים לשיער גם הגנה מרבית. סדרת ההחלקה החדשה מבוססת על נוסחה מיוחדת שמסייעת לשמור על השיער מפני נזקים תוך כדי תהליך ההחלקה.

המוצרים מועשרים במרכיבים טבעיים המחזקים את סיב השערה ומעניקים לחות והזנה, כך שהתוצאה היא שיער חלק, רך, ומלא ברק, מבלי לפגוע בבריאותו. נטורל פורמולה משיקה סדרה חדשה עם שמן קיק המסייעת לחיזוק ושיקום סיב השערה. הסדרה מעניקה לשיער לחות, הזנה, רכות וברק. המוצרים ללא מלח סודיום כלוריד, סולפטים, פרבנים ופתלאטים. הסדרה מתאימה גם לשיער שעבר החלקה. כמו כן המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים.

>>>"בדימיוני את חוזרת": מיטל וייס גונן משיקה שיר חדש למען החטופים

המוצרים בסדרה: שמפו, מרכך, מסכה ומסכה ללא שטיפה.

  • המוצרים מועשרים בשמן קיק וחמאת מנגו.
  • המוצרים מסייעים בחיזוק ושיקום סיב השערה, מעניקים לשיער לחות, הזנה, רכות וברק.
  • המוצרים מתאימים גם לשיער שעבר החלקה.
  • המוצרים ללא מלח סודיום כלוריד, סולפטים, פרבנים ופתלאטים.
  • המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים.

שמפו, מחיר מומלץ: 29.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל

מרכך, מחיר מומלץ: 29.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל

מסכה ללא שטיפה, מחיר מומלץ :31.90 ₪, לתכולת: 200 מ"ל

מסכה, מחיר מומלץ : 49.90 ₪, לתכולת: 500 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

*חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמופארם אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הרשתות עצמן בהתאם למידע שנמסר לנו על ידן. **מתבסס על מחירים בסניף סופר פארם קסטינה בתאריך 7.10.2024

 

נסיינית המערכת: מניסיוני, לאחר כמה החלקות, כשההחלקה מתחילה להתפוגג, השיער נוטה להיות יבש ומאבד את הברק שלו אחרי חפיפה. עם זאת, השימוש במוצרים החדשים האלה שינה את התחושה לחלוטין. השיער שלי הפך לרך יותר, נוח לסירוק, וגם הרבה יותר קל לעשות פן למי שזקוק לכך. התוצאה הסופית היא שיער מלא ברק עם מרקם קטיפתי, שמרגיש מטופח ובריא. בנוסף, המוצרים מספקים פתרון נהדר עבור מי שמעוניין בשמירה על בריאות השיער. היתרון הגדול שהמוצרים הם שילוב של חומרים טבעיים, כמו שמן קיק וחמאת מנגו, שמחזקים את השיער ומעניקים לו לחות ורכות. ואינם מכילים חומרים מזיקים כמו סולפטים ופרבנים, וגם מתאימים לטבעונים. אני רוצה להדגיש ששיער שעבר החלקה דורש טיפוח מיוחד כדי למנוע נזקים מצטברים בעתיד.

הוספת תגובה

הוספת תגובה