עמוד הבית » "בדמיוני את חוזרת": מיטל וייס גונן משיקה שיר חדש למען החטופים

"בדמיוני את חוזרת": מיטל וייס גונן משיקה שיר חדש למען החטופים

צילום: באדיבות מיטל וייס גונן
רומי גונן נחטפה ממסיבת הנובה על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. מיטל וייס גונן אשתו של איתן גונן , משיקה כעת שיר חדש בשם "בדמיוני את חוזרת" - הסינגל השני שכתבה עבור רומי גונן.

מיטל וייס גונן  ובעלה איתן גונן , תושבי כפר ורדים בגליל המערבי, הם הורים לשמונה ילדים. בחיי היומיום, מיטל מנהלת מרכז אימון וטיפול בתפן. למרות שכתבה כל חייה, זו הפעם הראשונה שהיא מבטאת את עצמה בשירה. מטרת השיר היא כפולה: לשמור את רומי ושאר החטופים בלב השיח הציבורי, ולהדגיש למקבלי ההחלטות שהשבת כל החטופים הביתה היא המשימה החשובה ביותר של המלחמה הנוכחית.

מיטל מדגישה: "אין לנו זכות קיום כאן בלי שרומי ושאר החטופים יחזרו הביתה". היא קוראת להחזרת כל החטופים – החיים לטיפול רפואי ונפשי, ואלה שלא שרדו לקבורה בישראל. השיר החדש מבטא את כאבה של משפחה אחת מתוך רבות שנפגעו באירועי אוקטובר, ומשקף את השימוש באמנות ככלי להעלאת מודעות ולהתמודדות עם הטראומה הלאומית.

>>>טראומה מצטברת בישראל 

מיטל מספרת: "את רומי אני מכירה מגיל 5, גדלה ב 13 שנה האחרונות בין היתר איתי ועם בנותיי שכמעט בנות גילה. מאז ה 7/10 כולנו פעילים מבוקר על ליל במאבק להשבת רומי שלנו הביתה בחיים!!! אין שום ניצחון בלעדיהם!"

מילים ושירה: מיטל וייס-גונן

לחן: שירי גולן

הפקה מוזיקלית: עידן גרין

מפוחית: ישראל לבן

ליצירת קשר: 054-5248025  Meitalwaiss1@gmail.com  כרטיס ביקור אלקטרוני.

הוספת תגובה

הוספת תגובה