עמוד הבית » מבעבע לקראת השנה החדשה: סודהסטרים מרעננת את חגיגות ראש השנה ואת חיי המשפחה

מבעבע לקראת השנה החדשה: סודהסטרים מרעננת את חגיגות ראש השנה ואת חיי המשפחה

סודהסטרים בעצוב חדשני, צילום: יחצ
עם התקרב ראש השנה, מצאתי את עצמי מחפשת דרך להפוך את ארוחות החג למיוחדות יותר. אבל מה שהתחיל כרעיון לחג, הפך למתנה מושלמת עבור בעלי ולשינוי קטן אך משמעותי בחיי המשפחה שלנו.

החלטה משפחתית

בעלי תמיד היה מאוהב בסודה, ואני? פחות התחברתי למשקאות מוגזים. אבל כשראיתי את המהדורה החגיגית של מכשיר ההגזה TERRA מבית סודהסטרים, החלטתי שזו הזדמנות מצוינת להכניס קצת ירוק ובריאות לביתנו. זו הייתה דרך נהדרת לשלב בין האהבה של בעלי לסודה לבין הרצון שלי לאמץ אורח חיים בריא יותר.

חוויית הרכישה והשימוש

כשהמכשיר הגיע, הופתעתי לטובה מהשירות. השליח היה נעים במיוחד, מה שהוסיף לחוויה החיובית. המכשיר עצמו מודרני ומרשים, וקל מאוד להשתמש בו. בחרתיו בדגם הפופולארי דגם TERRA, שמיד נתן לנו תחושה של "אור ירוק" לשמירה על הסביבה ועל הבריאות.

סודהסטרים בעצוב חדשני לבן, צילום: יחצ

 

>>> סיור בעמק יזרעאל היפיפיה – שילוב בין היסטוריה, אמנות ואופנה

יתרונות מפתיעים

מהר מאוד גיליתי שהיתרונות של סודהסטרים הם הרבה מעבר לטעם הנהדר:

  1. שמירה על הסביבה: הפחתה דרמטית בשימוש בבקבוקי פלסטיק חד-פעמיים.
  2. תוצרת כחול-לבן: גאווה לדעת שאנחנו תומכים בתעשייה הישראלית.
  3. בריאות: יכולת לשלוט ברמת ההגזה ובכמות הסירופ, מה שמאפשר לנו ליצור משקאות בריאים יותר.
  4. חיסכון כלכלי: להפתעתנו, גילינו שבטווח הארוך, יש חיסכון משמעותי בהוצאות על משקאות.

 

שינוי בהרגלי המשפחה

מה שהתחיל כמתנה, הפך לחלק בלתי נפרד מחיי המשפחה שלנו. אני, שבעבר לא הייתי חובבת גדולה של משקאות מוגזים, מצאתי את עצמי נהנית ממים מוגזים עם נענע טרייה או פלח לימון. בעלי מתענג על היכולת ליצור את הסודה המושלמת עבורו בכל פעם מחדש. הילדים גם נכנסו לעניין, והכנת משקאות הפכה לפעילות משפחתית מהנה. זו הזדמנות נהדרת עבורנו ללמד אותם על בחירות בריאות ואחריות סביבתית.

סודהסטרים בעצוב חדשני שחור, צילום: יחצ

לקראת ראש השנה

עם התקרב החג, אנחנו מתרגשים להשתמש בסודהסטרים כדי ליצור משקאות חגיגיים. חשבנו על מים מוגזים עם תפוחים ודבש לכבוד ראש השנה, משקה שמשלב את מסורת החג עם הטרנד הבריאותי החדש שלנו.

סיכום

מה שהתחיל כרעיון למתנת חג, הפך לשינוי קטן אך משמעותי באורח החיים שלנו. סודהסטרים לא רק הוסיפה טאצ' מיוחד לחגיגות ראש השנה, אלא גם חיזקה את המחויבות שלנו לבריאות, לסביבה, ולכלכלת המשפחה.החברה  מציעה מגוון טעמים להכנת משקאות מוגזים כחלופה לבקבוקי שתייה חד-פעמיים; טעמי פירות מרעננים ואהובים כדוגמת אשכולית אדומה, פסיפלורה, לימונדה ופטל ופירות יער, דלי קלוריות; אוהבי המוגזים הקלאסיים ימצאו במגוון גם את קולקציית טעמי פפסי האייקונים כגון פפסי, פפסי זירו סוכר, 7UP ומירינדה; ועוד טעמים מיוחדים ומיקסרים המיועדים ליצירת קוקטיילים על בסיס סודה טרייה דוגמת ג'ינג'ר איל וטוניק.

מגוון מכשירי סודהסטרים בהצעות מיוחדות לחג. 

מכשיר סודהסטרים TERRA  במהדורה מיוחדת החל מ- 229 ₪ בלבד.

מכשיר סודהסטרים ART החל מ- 329 ₪ בלבד.

אם אתם מחפשים דרך להכניס קצת התרגשות למטבח שלכם, לחסוך כסף, ולתרום לסביבה – כל זאת תוך תמיכה בתעשייה הישראלית – שווה לשקול את סודהסטרים. מי יודע, אולי גם אתם תמצאו את עצמכם מגלים מחדש את ההנאה שבמשקאות ביתיים, בריאים ומותאמים אישית, ממש כמו המשפחה שלנו.

להשיג באתר סודהסטרים, במוקד ההזמנות 9880* וברשתות השיווק הנבחרות.

*** המוצר הגיע לסקירה

הוספת תגובה

הוספת תגובה