עמוד הבית » יקבי ברקן משיקים: פרוסקו יוקרתי מבית BOTTEGA האיטלקי

יקבי ברקן משיקים: פרוסקו יוקרתי מבית BOTTEGA האיטלקי

צילום:pexels
יקבי ברקן, מהמובילים בענף היין הישראלי, מרחיבים את מגוון יינות היבוא שלהם עם תוספת מרשימה - מותג הפרוסקו היוקרתי BOTTEGA. מותג זה, שמקורו באיטליה, משלב בין מסורת משפחתית עתיקת יומין לבין חדשנות טכנולוגית, תוך שימוש בחומרי גלם מהאיכותיים ביותר.

BOTTEGA היא מותג יין איטלקי בעל היסטוריה עשירה של למעלה מ-400 שנה בתחום גידול הכרמים וייצור היין. המותג מייצג שילוב ייחודי של מסורת משפחתית ארוכת שנים עם חדשנות טכנולוגית מתקדמת.עסק משפחתי אשר  הוקם על ידי Aldo ורוסינה Bottega, וכיום מנוהל על ידי ילדיהם Sandro, Stefano וברברה.הוא החל כשוכרי אדמות של משפחת האצולה Collalto, התפתח לבעלות עצמאית על כרמים.כאשר  בשנות ה-50 וה-60, Aldo Bottega הקים את המזקקה הראשונה, ובשנת 1977 נוסדה Distilleria Bottega.שהדגש על איכות גבוהה בכל שלבי הייצור, מבחירת הענבים ועד לתהליכי הייצור המתקדמים בין שיטות מסורתיות לצד טכנולוגיות מודרניות תוך שימוש במיחזור וצימצום פסולת.

 תמצית האיכות האיטלקית: Bottega Gold

Bottega Gold, פרוסקו לבן אייקוני, מגלם את התשוקה האיטלקית ליינות משובחים. הענבים, מזן Glera, גדלים במדרונות התלולים של הרי טרביזו ונקטפים בקפידה ידנית. התוצאה היא יין מבעבע ברמה הגבוהה ביותר, המוגש בבקבוק יוקרתי ומרשים.

מאפייני היין:

  • בציר: 2022
  • אזור גידול: מחוז טרביזו, איטליה
  • צבע: צהוב קש בהיר עם בועות עדינות
  • ארומה: תפוח, אגס, הדרים ופרחים לבנים
  • טעם: פירותי ויבש

המלצות הגשה: יש להגיש ב-4-5 מעלות צלזיוס. מתאים כאפריטיף, בסיס לקוקטיילים, ומלווה מצוין למגוון מנות – מפתיחים ועד עיקריות של בשרים לבנים ודגים.

Bottega Gold בציר 2022, צילום: יח"צ

>>> החיים הם מעגל 

 אלגנטיות ורודה:  Bottega Rose Gold

Rose Gold, המיוצר מ-100% ענבי פינו נואר מאזור Oltrepò Pavese בלומברדיה, מציע חוויה מורכבת ועשירה. היין מתאפיין בבועות משי עדינות ומשקף את מחויבות Bottega לאיכות ולאחריות סביבתית.

מאפייני היין:

  • בציר: 2022
  • אזור גידול: Oltrepò Pavese, לומברדיה, איטליה
  • צבע: ורוד עדין ומבריק עם בועות מתמשכות
  • ארומה: פרחונית ופירותית, בדגש על פירות יער
  • טעם: רענן, עדין, עם חומציות מאוזנת וסיומת ארוכה

המלצות הגשה: מומלץ להגיש ב-4-5 מעלות צלזיוס. מתאים כאפריטיף ומלווה נהדר למגוון מנות, מהמטבח הטבעוני ועד סושי ודגים איכותיים.

מחויבות לאיכות וקיימות: BOTTEGA מדגישה את מחויבותה לסביבה באמצעות שימוש בחומרים ממוחזרים, כולל תוויות מפלסטיק שנאסף מהאוקיינוסים ובקבוקים העשויים לפחות מ-50% זכוכית ממוחזרת.

בציר 2022 Bottega Rose Gold צילום:יחצ

מחיר מומלץ: 120 ₪ לבקבוק

עם השקת מותג BOTTEGA, יקבי ברקן ממשיכים להוביל את שוק היין הישראלי, מציעים לצרכנים חוויית יין איטלקית אותנטית ואיכותית, ומחזקים את מעמדם כמובילי טעם וחדשנות בתחום היין והאלכוהול בישראל.BOTTEGA מייצגת את תמצית היינאות האיטלקית, משלבת מסורת עם חדשנות, ומחויבת לאיכות ולקיימות. המותג מציע מגוון יינות איכותיים, כולל פרוסקו יוקרתי, המשקפים את המורשת העשירה והמומחיות של משפחת Bottega בתחום הי

כשרות בד"צ בית יוסף, ניתן לרכוש בחנויות יין נבחרות מסעדות ברים ובתי קפה.

*** המוצרים התקבלו לצרכי סקירה