עמוד הבית » Hackett London מתרחב בישראל: סניף חדש ברמת אביב ופרזנטור חדש למותג אסף גרניט

Hackett London מתרחב בישראל: סניף חדש ברמת אביב ופרזנטור חדש למותג אסף גרניט

אקט רמת אביב, צילום: אור גפן
מותג האופנה הבריטי היוקרתי Hackett London ממשיך להתרחב בישראל עם פתיחת סניף שני בקניון רמת אביב, שיצטרף לסניף הקיים בקניון TLV. הסניף החדש, המשתרע על שטח של כ-120 מ"ר, מציע ללקוחות חוויית קנייה ייחודית עם דגש על עיצוב בריטי קלאסי המשלב אלגנטיות ושיק עכשווית.

בקולקציית סתיו-חורף 2024 המוצגת בחנות, ניתן למצוא פריטים בצבעים חמים כמו חום, בז' ואפור, כולל דגמי משבצות, המשלבים מסורת וחדשנות אופנתית. Hackett London הוא מותג אופנה יוקרתי לגברים, הידוע בסגנונו הנצחי המושפע מהעיצוב הבריטי, המשלב בין אלגנטיות על-זמנית לבין אופנה טרנדית עכשווית. המותג קשור באופן הדוק לעולמות הספורט ומכוניות היוקרה, ושיתף פעולה בעבר עם יצרנית הרכב הבריטית "אסטון מרטין". בשנת 2024, Hackett נבחר לשמש כמלביש הרשמי של תחרות פורמולה E, עם קולקציית ספורט ייחודית שנוצרה במיוחד עבור האירוע.

אקט רמת אביב, צילום: אור גפן

 

>>>גילוי מתחם המעיין : אוצר נסתר בחוף הכרמל

מאז הקמתו, הפך Hackett London לאחד ממותגי היוקרה המבוקשים בעולם, חנויות הפזורות ברחבי הגלובוס, במדינות כמו ספרד, בלגיה, פורטוגל, צרפת, בריטניה, גרמניה, כווית ובחריין. המותג מציע מגוון פריטים יוקרתיים, במחירים שמתחילים מ-220 ש"ח, תוך דגש על איכות ללא פשרות. את סניפי Hackett בישראל מפעילה חברת G.U.S MARKETING, המחזיקה במותגים יוקרתיים נוספים כמו GANT ו-G-STAR. לאחר פתיחת הסניף הראשון בקניון TLV, נפתח הסניף השני אתמול בקניון רמת אביב, בקומה העליונה.

אקט רמת אביב, צילום: אור גפן

 

השף והמסעדן המצליח אסף גרניט נבחר לשמש כפרזנטור של Hackett London בישראל, ויוביל את צילומי קמפיין המותג במהלך השנה הקרובה. לדבריו: "אני שמח ונרגש על הובלת המותג Hackett London בישראל. מיד כשפנו אלי מצאתי נקודות השקה רבות בין סגנון החיים שלי לבין המותג. אופנה לונדונית, עיר שאני מבלה בה המון, היא המועדפת עלי, ואני לובש אותה ביומיום שלי, כך שזה היה חיבור טבעי עבורי. עיצוב באופן כללי הוא חלק מהמקצוע שלי, והרבה פעמים אני עושה הקבלות בין שני העולמות – קולינריה ואופנה."

האקט לונדון, צילום: גיא כושי ויריב פיין

 

Hackett London ממשיך לייצג את השילוב בין מסורת בריטית לאופנה מודרנית, עם חנויות נוספות המציעות את הקולקציות המעוצבות בקפידה, המהוות סמל ליוקרה וסגנון חיים עילי.

 

תגיות