עמוד הבית » מכשירי החשמל של ברימאג וLG משיקות: חדשנות בבינה מלאכותית לחיים נוחים וקלים יותר בבית

מכשירי החשמל של ברימאג וLG משיקות: חדשנות בבינה מלאכותית לחיים נוחים וקלים יותר בבית

קו מוצרים חדש LG צילום: יחצ LG
חברת ברימאג וLG מתמחה בייצור מכשירי חשמל שמטרתם לשפר את איכות החיים ולספק פתרונות המאפשרים חיים קלים ונוחים יותר בבית, כמעט ללא מאמץ מצד המשתמש. לאורך השנים, החברה המשיכה להוביל חידושים טכנולוגיים עם דגש על מכשירים חכמים ומשולבים בבינה מלאכותית.

חברת ברימאג וחברת LG ערכו אמש (יום ג) אירוע משותף לרגל השקת הקו החדש של מוצרי החשמל לבית לשנת 2025. האירוע נערך בגלריה באוניברסיטת תל אביב תחת הכותרת "LG RELAX – מוצרים חכמים לחיים קלים יותר". את האירוע פתח האנגסיק יון, מנהל תחום המוצרים הלבנים ב-LG ישראל: "אנו גאים להציג ללקוחות שלנו בישראל את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר שהחברה מייצרת.  החזון העתידי של המותג  לתת פתרונות חכמים לבית  במטרה  להקל על חיי המשתמשים של המוצרים שלה".

מימין טל יפה , מוזי משה רחימה, שאול זילברשטיין, קווין צ'ו והאגנסיק יון צילום: נועם אלה

 

טל יופה, מנהל מותג LG בברימאג חתם את האירוע ואמר: "אנחנו גאים להיות השותפים של LG בישראל כיבואן הרשמי במשך 23 השנים האחרונות, ושמחים להשיק יחד איתם את קו המוצרים החדש והמהפכני.

על המכשירים:

המכשירים החדשים מתהדרים ביכולת אינטראקציה מתקדמת בין מכשירי הבית השונים, כאשר כל מוצר פועל כחלק ממערכת חכמה כוללת. באמצעות תיאום בין המכשירים, ניתן לשלוט ולנהל את פעולותיהם בצורה אוטומטית, מה שמאפשר ניהול משימות ביתיות בצורה אופטימלית וללא מאמץ. המכשירים מאופיינים בתוכנה ובחומרה ייחודיים אשר מבדילים אותם ממתחרים בשוק, ומציעים שילוב מושלם של עיצוב מתוחכם עם פונקציונליות יוצאת דופן.

מקרר ה-InstaView החדש של LG, מגיע עם עיצוב מרהיב הכולל דלתות שטוחות , בר מים וקרח עם נורית ה UV NANO המסננת חיידקים, קירור ייעודי לאזור הדלתות וכמובן פונקציית ה Instaview  עם הדלת שהופכת לשקופה בנקישה. המקרר הינו מקרר ייחודי בשוק הישראלי והפך לאחד הפופולריים בקרב הצרכנים, עם מכלול פונקציות וקדמה טכנולוגית מהמובילות בעולם.

מגדל הכביסה, ה-WashTower הינו מוצר פורץ דרך בקטגוריית הכביסה והייבוש של LG. המוצר מאחד שתי פונקציות: מכונת כביסה עם בינה מלאכותית – AI DD ומנוע ללא רצועות בהנעה ישירה, קיבולת של 12 ק"ג ומייבש כביסה בעל קיבולת של 10 ק"ג, שאין לו צורך באוורור ועם מנגנון ניקוי עצמי אוטומטי. את שני המוצרים מחבר פאנל חכם אחד משותף הגורם למכונת כביסה והמייבש להסתנכרן ביניהם, כאשר המכונה עומדת לסיים את מחזור הכביסה, המייבש כבר חם, ומחכה לבגדים הרטובים.

מגדל, צילום: יחצ LG

 

>>>מעבר לנביחות: הסודות שמאחורי שפת הגוף ואנרגיית הכלבים

בנוסף, צפויים להגיע דגמים חדשים של מכונות הכביסה בעלות קיבולת גדולה במיוחד של עד 16 ק"ג  עם טכנולוגית  ה- AI DD  של LG– מנוע הפועל בהנעה ישירה ו-6 תנועות תוף המדמות כביסה ידנית לכל סוגי הבדים. הטכנולוגיה מבוססת על בינה מלאכותית והיא יודעת לאבחן את משקל ורכות הבד ומתאימה עבורו את תנועת הכיבוס המיטבית. (נבדק ע"י INTERTEK , הטכנולוגיה זמינה ב-3 תוכניות כותנה, מעורב וטיפול קל) .

כמו כן, LG משיקה בישראל מייבש כביסה בקיבולת של 9 ק"ג העובד בטכנולוגיית משאבת חום חסכונית בחשמל השומרת על איכות הבד לאורך זמן בעת ייבוש. המכונה בעלת תוכנית ייבוש מיוחדת להסרת אלרגנים ועם מנגנון ייחודי לניקוי אוטומטי של המעבה, שאינו דורש תחזוקה שוטפת, מונע הצטברות של אבק מיקרוסקופי ועוזר לשמור על ביצעי ייבוש עקביים, בעל יעילות אנרגטית ועמידות לשנים רבות.

קטגוריה נוספת שאליה LG נכנסה לאחרונה בישראל היא קטגוריית מדיחי הכלים. חברת LG הציגה מדיחי כלים בעלי טכנולוגיית QuadWash הייחודית ל-LG בעלת 4 זרועות התזה לניקיון יסודי בכל פינה ופונקציית STEAM (בדגמים נבחרים) עם מחולל קיטור מובנה שעוזר לטפל בלכלוך קשה וגם מייבש ומטהר את הכלים מחיידקים. כל המדיחים של LG מבצעים את פעולת ההדחה באופן שקט במיוחד. מדיח הכלים של LG מתחבר לאפליקציה החכמה LG THINQ בסמארטפון ומאפשר עולם חדש של קישוריות עם מוצרי החשמל הביתיים, בחירת תוכניות הדחת כלים ועוד.

מדיח כלים, צילום: יחצ LG

 

המיקרוגלים החדשים של LG מגיעים עם טכנולוגיית החימום האחיד Smart Inverter התורמת לחימום אחיד של המזון כולו, מבלי להשאיר חלקי מזון שלא חוממו. המיקרוגלים מגיעים בשלושה צבעים: שחור, לבן, ואפור. כחלק ממגוון המיקרוגלים קיימים גם שני דגמי מיקרוגל בעלי קיבולת של 42 ליטר המאפשרים חימום מזון בכלים גדולים וכוללים גם פונקציית גריל. המיקרוגלים החדשים של LG כוללים מגוון תוכניות בישול המאפשרות להכין בקלות ובמהירות מבחר רחב של מנות.

מיקרוגל, צילום: יחצ LG

 

מגוון מוצרי החשמל החדשים של LG מתחברים לאפליקציה החכמה LG ThinQ המאפשרת חיבור מהיר ונוח באמצעות הסמארטפון ובעזרת ה-WIFI ובכך מעניקה מגוון פתרונות ייחודיים שהופכים את החיים לקלים ונוחים יותר. לדוגמה: בעת חיבור האפליקציה למכונת הכביסה ולמדיח, ניתן להוריד מחזורי הדחה וכביסה חדשים, בנוסף כאשר מכונת הכביסה מתחברת לאפליקציה, ניתן לקבוע כי היא תשלח התראה על סיום מחזור הכביסה.

הגיעו לאירוע : נשיא LG ישראל קווין צ׳ו, מנכ״ל חברת ברימאג (היבואנית הרשמית) שאול זילברשטיין, מוזי משה רחימה מנהל תחום מכירות  בברימאג ,  אבי זילברשטיין – משנה למנכל ברימאג, גלית  קארדי – מנכ"לית ברימאג שרות,  טל יופה – מנהל מותג lg בישראל, רותי ברניצקי – מנהלת שיווק ברימאג ישראל,  דן תדמור מנכ״ל  מוזיאון אנו ועוד ועוד.

את המוצרים החדשים ניתן להשיג באתרי הסחר ברשתות השיווק ואצל המשווקים המורשים.