עמוד הבית » ווי שוז משיקה סניף חדש בקניון עזריאלי גבעתיים – ממשיכה לשבור שיאים עם צמיחה משמעותית

ווי שוז משיקה סניף חדש בקניון עזריאלי גבעתיים – ממשיכה לשבור שיאים עם צמיחה משמעותית

ווי שוז עזריאלי גבעתיים צילום: רעות כהן
רשת ההנעלה המובילה בישראל, ווי שוז, ממשיכה להתרחב ולהכות גלים בשוק המקומי עם פתיחת סניף חדש בקניון עזריאלי גבעתיים, המשתרע על שטח של 80 מ"ר. זהו הסניף ה-95 במספר של הרשת, כאשר עד סוף השנה הקלנדרית מתכננת הרשת לחצות את רף 100 הסניפים.

צמיחה המרשימה של הרשת, מעל 20% בשנה החולפת, מדגישה את הצלחתה הרבה בשוק ההנעלה, גם בתקופה מורכבת זו. הסניף החדש מציע לקהל מגוון מותגים בינלאומיים נחשקים כגון קרוקס, הוקה, בלנסטון, תיקי קן קן, דזיגואל, מזוודות דלסי פריז ועוד. כחלק מחזון הרשת, ווי שוז פועלת כרשת מולטי-ברנד, המתמקדת במתן פתרונות הנעלה איכותיים ומשתלמים לכל המשפחה, תוך שמירה על איזון מושלם בין נוחות וסטייל.

ווי שוז עזריאלי גבעתיים צילום: רעות כהן

 

>>>עזבו אתכן מפסיכולוגית בסטיילינג תרפי כבר הייתן ? 

מעבר להתרחבות, ווי שוז מדגישה את מחויבותה לתמוך בתעשיית האופנה הישראלית כמנוף לצמיחה כלכלית ותעסוקתית. במיוחד השנה, החברה מדגישה את חשיבות השילוב בין אופנה אתית לנוחות בלתי מתפשרת, באמצעות ייצור נעליים איכותיות וחדשניות. שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ועיצובים מוקפדים מבטיחים שהמוצרים לא רק ייראו טוב, אלא יספקו תמיכה מרבית לרגליים ולגב התחתון, תוך שימת דגש על יציבה נכונה.

צילום: נעמה משיח כהן

 

ווי שוז מזמינה את לקוחותיה להצטרף למסע של שינוי, בו אופנה יכולה להיות גם נוחה, גם אתית וגם עדכנית – מבלי להתפשר על איכות או מחיר.

תגיות