עמוד הבית » HOFF מציגה את קולקציית סתיו-חורף 2024: חידושים, שיפורים ודגמים חדשים

HOFF מציגה את קולקציית סתיו-חורף 2024: חידושים, שיפורים ודגמים חדשים

צילום: HOFF - FW 24 PH PR
מותג הסניקרס הספרדי HOFF, שנמצא בישראל כבר שנה, משיק את קולקציית סתיו-חורף 2024 עם שיפורים מרשימים לדגמים המוכרים והאהובים, לצד שני דגמים חדשים לחלוטין: MKII ו-Retrowave

הקולקציה החדשה מביאה עימה חידושים טכנולוגיים ונעימות יוצאת דופן, עם סוליות רפידה מתקדמות המותאמות אישית לכל דריכה, מה שמבטיח חווית הליכה נוחה ונעימה. בנוסף, הגזרות החדשות, MKII ו-Retrowave, מצטרפות לשורת הדגמים המוצלחת של HOFF, ומציעות עיצוב חדשני עם שילוב צבעים עזים וייחודיים. הנעליים בקולקציה משלבות את כל הפרטים הקלאסיים של נעל איכותית, ומוסיפות נופך חדש ומרענן לעולם הסניקרס.

צילום: HOFF – FW 24 – PH PR

>>>" עשרה חודשים"- סרטו של עידן הובל

על הדגמים:

CITY MKII: הגרסה החדשה אשר התפתחה מסילואטת הCITY האייקונית שלנו בעלת עיצוב עכשיווי וסגנון חכם וקז'ואל. הסילואטה החדשה עוצבה לחיים קוסמופוליטיים, נועדה לעורר השראה לחקור את העיר בדרך ייחודית. הסילואטה החדשה קלה יותר, מסוגננת יותר ומתוחכמת. היא חוגגת את אלו שחיים ופועלים אחרת.

העיצוב האבולוציוני של קונספט MKII מציג שדרוג מרשים לדגם ה-CITY האהוב, המשקף קידמה ותחכום בסגנון עיצוב תעשייתי. הסילואטה החדשה מכוונת לקהל יעד דורשני ומתוחכם יותר, ומציעה מאפיינים טכניים מתקדמים כמו סוליית פולי גומי המעניקה קלילות, אחיזה משופרת, גמישות ואיכות גבוהה. העיצוב כולל שימוש בניילון המאפשר התאמה מיטבית לכף הרגל, וסוליה בעלת צורות אורגניות ומרקמים רכים, עם נקודה מוגבהת היוצרת תחושת ציפה. הסילואטה מתאפיינת בחלק עליון קל משקל עם נוכחות מוגברת של בד, ולוגו HOFF גלוי, כמקובל ברוב הסילואטות של המותג  ובשרוכים "משויישים" בחלק מהדגמים.

צילום: HOFF – FW 24 PH PR

 

RETROWAVE: דגם בעיצוב עכשווי עם השראות וינטג'. סילואטה חדשה עם נגיעה של נוסטלגיה בהשראת הסגנונות של שנות ה-80 וה-90 המיועדת לנשים ולגברים. עם ריפרור בלתי מתפשר אל העבר וקריצה אל העתיד, הסילואטה החדשה מטמיעה את רוחו של עידן שבו אופנה היא הצהרה.

HOFF – METRO – 559 צילום: ILS PH PR

 

CITY: בהשראת הסילואטה האורבנית של CITY  האייקונית, אנו מספרים את הסיפורים של הערים האייקוניות ביותר בעולם, לוכדים את המהות היומיומית של החיים הקוסמופוליטיים מהיסוד. איך העיר מרגישה עם HOFF על הרגליים? סילואטת CITY מגלה את הערים השונות בעולם ואת הפינות הנסתרות בכל עיר, מנקודת מבט אותנטית וייחודית.

 BIRD: הדגם האהוב חוזר בגרסה חדשה. הסגנון החדש של דגם הBIRD האהוב לוכד את המהות של הסתיו והחורף בעיצובוו במיוחד שמשלב בד קטיפה עם עור. לסילואטת BIRS אסתטיקה הממזגת את הצורה הספורטיבית הקלאסית עם נגיעה של תחכום. הנעליים בולטות בנוחות שלהם, מעיין נעלי כדורגל עם נגיעה מודרנית מלאת סטייל. הסילואטה מגיעה בצבעוניות מגוונת המזוהה עם המותג- וורוד, ירוק, שחור וחאקי.

צילום: HOFF PH PR

 

ART X ABBEY LOSSING :סילואטת ART מתאפיינת בחיבור עמוק לאומנות. בקולקציה הנוכחית המותג הבינלאומי שיתף פעולה עם האומנית Abbey Lossing אשר מעצבת בהשראת מיזוג הנופים והצורות האורגניות שבטבע. כל סוליה משקפת משחק בין צורות גאומטריות, פרחוניות ומופשטות המאתגרות את הפנימיות של הטבע עם צבעים בהירים המנוגדים לה. ארבעת העיצובים נוצרו כדי לחגוג את האומנות וללכוד את האיזון המובהק בין הסגנון העיצובי של האומן לבין התנועתיות של כל דגם ודגם והתוצאה היא: יצירות אותנטיות מלאות צבע ומרקם. סילואטה מלאת סטייל ותעוזה.

טווח המחירים:

סניקרס: 429-679 ₪, סנדלים וכפכפים 280-460 ₪

תיקים : 179-639 ₪, ארנקים: 199-269 ₪,  קולקציית אופנה: 145-410 ₪

להשיג בחנויות המותג בעזריאלי תל אביב, בגרנד קניון חיפה ובקניון עיר ימים נתניה,ובאתר: https://www.thehoffbrand.co.il/ ובחנויות המובחרות.

תגיות