המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מוציאה את הקשר הזה כברת דרך משמעותית ומשלבת בינה מלאכותית כחלק בלתי נפרד מתוכנית הלימודים. החודש יוצא לדרך שיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה סמסונג. מטרת השת"פ היא לימוד שילוב טכנולוגיה ואופנה באופן המעצים מעצבים. הסטודנטים לרכוש מיומנויות בטכנולוגיות חדשניות ויוכלו להציע תובנות אופנתיות מתקדמות מתוך הבנת פרדיגמות העיצוב הדיגיטליות. וזאת על ידי חיבור בין בינה מלאכותית לאופנה. שנקר נותנת למעצבי העתיד כלים להמשיך ולהוביל את תעשיית האופנה לעידן חדש של יצירתיות וחדשנות טכנולוגית לצד שמירה על המקום האישי של המעצב .
יתרונות בבינה מלאכותית
בעידן הדיגיטלי, תעשיית האופנה משתפת פעולה עם טכנולוגיות בינה מלאכותית לייעל תהליכים, לזהות מגמות חדשות וליצור חוויית צרכנות מותאמת אישית. ראשית, אלגוריתמים חכמים מסייעים בהתאמת אופנה אישית על בסיס מבנה גוף, העדפות צבע וסגנון חיים. יישומי AI מציעים גם ייעוץ אופנה וירטואלי באמצעות ניתוח תמונות. בצד העיצוב, תוכנות ממוחשבות מסייעות ליצרנים בסקיצות, בחירת צבעים והדפסים ויצירת תלת-מימד של דגמים. זוהי דרך יעילה לחסוך זמן ומשאבים כספיים. מעבר לכך, למידת מכונה מנתחת נתוני מכירות וחיפושי רשת לזיהוי מגמות וטעמי לקוחות. אלגוריתמים מתוחכמים גם תורמים לשיפור אספקת בגדים ומונעים עודפי מלאי על ידי חיזוי מדויק של ביקושים. היצירתיות גם מקבלת ביטוי בדמויות דיגיטליות המדגימות בגדים באופן וירטואלי – מגמה שיכולה לצמצם צילומי אופנה כבדי משאבים.
אך התהליך נעשה ?
בקורס לקחו חלק 12 סטודנטיות: ניצן אייזנמן, דריה ג'ינו, גל גריסק, רון דבורה, נוגה וונגריק, ויטקאוסקייטה אווה, עמית לוי, מאי עזריה, עומר פז, מיכל צפניוק, שירה רזניקוב, אור שמואלי.
אופנה דיגיטלית תהפוך למציאות פיזית בחיי יום יום שלנו.
הוספת תגובה