עמוד הבית » מחיה 13 כשר לפסח, פורמולה לשיער חדשני, גלידונית, ספר קריאה

מחיה 13 כשר לפסח, פורמולה לשיער חדשני, גלידונית, ספר קריאה

מחייה פסיפלורה. צילום: איל קר

מחייה 13 בטעם פסיפלורה

מותג המוביל את טרנד משקאות אניס המשולבים עם מיצים טריים, מתרחב ומשיק מהדורה חדשה: 'מחייה 13' בטעם פסיפלורה. המשקה המצטרף לשלושת הטעמים הקיימים בשוק: לימון, אשכולית אדומה ורוזטה שקדים. 'המשקה קליל ופירותי מבוסס תזקיק אניס (ערק) בשילוב מיצים מרעננים מפירות טריים ומכיל 13% אלכוהול. המוצרים בסדרה מיוצרים ע"פ מתכון ישראלי ביתי מקורי שכמשקאות דומים נוספים נולד במטבח ביתי, וכיום מיוצר בספרד על פי המתכון המקורי של מפתחיו הישראלים.

קטגוריית משקאות האניס היא השלישית בגודלה בעולם המשקאות האלכוהוליים בישראל, ונחשבת לשמרנית וממעטת להתחדש. 'מחייה 13' מביא עמו בשורה חדשנית לקטגוריה זו, ומאפשר לצרכני משקאות האניס לגוון בטעמים חדשים ומפתיעים. כמו כן, הוא מספק מענה הולם לטרנד העולמי ולביקוש הצומח למשקאות כהלים מופחתי אלכוהול, המאפשרים ליהנות ממשקה קליל וטעים כחלק משגרת היום יום. מקור שם המותג  מבוסס על צירוף בין המילה "מחייה", שהינה כינוי לערק על פי יהודי צפון אפריקה, והספרה 13 הנחשבת למספר בעל משמעות על פי היהדות.

המלצות הגשה:

'מחייה 13' מגיע מוכן לשתייה וכל מה שנדרש הוא למזוג לכוס גבוהה עם קרח, להוסיף נענע ולימון ולשתות בהנאה. ניתן גם לשלב כחלק מקוקטייל או כשוט קפוא.

מכיוון שמדובר על מיץ טרי, מומלץ לנער היטב לפני השתייה. כשר לפסח ולכל ימות השנה, בכשרות בד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ : 60 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ.

נסינית המערכת: הכנתי 2 כוסות נערתי את הבקבוק הפסיפלורה, הכנסתי לכוסות קרח ומזגתי הקשנו לחיים ושתינו לגימה ארוכה. טעים בחך יש למחיה ארומה קלילה של אניס נעים והטעם נפלא מתוק בצורה מאוזנת. מחיה נפלא לפתוח ארוחה פותח את חושי הטעם והריח.עשוי טוב כיף ךשתות מחיה אני מאוד אוהבת. מציינת שאלכוהול מגיל 18 כחוק.

סדרת שמפו ומרכך קרליין  10 

מתחדשת ועוברת מתיחת פנים בנראות המוצר ובתווית המוצר  ופורמולציה משופרת, המעניקה לשיער רכות יוצאת דופן ומראה מלא ברק! השמפו המחודש מבוסס על נוסחת ה PROTEIN SILK SYSTEM הייחודית, המעניקה לשער לחות, הזנה ורכות מקסימלית. הפורמולה מועשרת גם בקומפלקס ויטמינים המחזק את השיער ומרכיבי לחות להקניית זוהר וברק.

 יתרונות המוצר: טכנולוגיית פרוטאין המשי הינה נוסחה מתקדמת לניקוי עדין של השיער והקרקפת. עוטפת את השיער ברכות מקסימאלית ע"י רכיב פרוטאין משי המזין את השערה מצד אחד ויוצר ציפוי של לחות מצד שני ובכך מעניק זוהר וברק לאורך זמן. לא נוסה על בעלי חיים.

הסדרה כוללת:

שמפו ומרכך לשיער רגיל – מחיר: 12.90  ₪ , לתכולת: 700 מ"ל

שמפו ומרכך לשיער יבש – מחיר: 12.90  ₪, לתכולת: 700 מ"ל

שמפו ומרכך לשיער מתולתל – מחיר: 12.90  ₪, לתכולת: 700 מ"ל

שמפו ומרכך לשיער צבוע – מחיר: 12.90  ₪  לתכולת: 700 מ"ל

שמפו למניעת קשקשים – מחיר: 12.90  ₪, לתכולת: 700 מ"ל

קרליין 'מפיין שמפו 10 צילום: דניאל קמינסקי

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והמזון.(**מתבסס על מחירים עפ"י סטורנקסט מיום 6.2.2022, https://smartqv.storenext.co.il/QvAJAXZfc/opendoc.htm?document=Production_1.qvw  חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון, רשתות הפארם ולקוחות נוספים בעצמן)

נסיינית המערכת: עיצוב הבקבוק ארוך ונוח לאחיזה, פקק הבקבוק גדול כך שניתן לפתוח בקלילות ולהוציא את השמפו. הריח עוצר נשימה ארומטי, החפיפה לא יוצרת בשיער יובש אלא מעדנת. אהבתי.

גלידונית / נשנושים

עם פתיחת עונת הגלידות החדשה ורגע לפני חג הפסח, מכריזה גלידת שטראוס על שינוי מבורך – מעבר של "גלידונית" ו"נשנושים" מאריזות הקלקר הוותיקות, לאריזות קרטון חדשות ומעוצבות, אשר ניתנות למיחזור ומפחיתות את השימוש בקלקר בכ-40 טון בשנה. קלקר נחשב לחומר מזיק לסביבה הן בשל תהליך הייצור שלו והן בשל העובדה כי הוא אינו מתכלה.

המעבר לאריזות הקרטון החדשות נוסף לשורה ארוכה של מהלכים שביצעה בשנים האחרונות החברה האם של גלידות שטראוס, יוניליוור, כחלק ממחוייבותה המתמשכת להתנהלות מקיימת ולשמירה על הסביבה. הפחתת השימוש בפלסטיק בתולי הוא יעד מרכזי של יוניליוור בכל העולם והיא התחייבה זה מכבר כי עד לשנת 2025 יהפכו כל אריזות הפלסטיק של כל מוצריה לניתנות למיחזור או לשימוש חוזר, וכי לפחות 25% מהפלסטיק שבו תעשה שימוש יהיה פלסטיק ממוחזר (PCR). כך למשל, במסגרת מדיניות זו, הודיעה החברה לפני כשנה כי החלה לייצר את צנצנות המיונז של מותג הלמנ'ס שבבעלותה מפלסטיק ממוחזר.

השינוי באריזות גלידונית ונשנושים ייטיב לא רק עם הסביבה : האריזה החדשה איכותית, מעוצבת ונוחה יותר, שומרת על איכות וטעם המוצר בצורה מיטבית ומאפשרת להחזירו למקפיא בצורה נוחה וטובה יותר, גם כשהוא מלא באופן חלקי. כחלק מהעיצוב החדש מכילה האריזה בחלקה הפנימי משפטים משעשעים שנחשפים ככל שתוכן האריזה מתרוקן.

יש לציין  שלא בוצע כל שינוי בגלידה עצמה, במספר יחידות הגלידוניות והנשנושים באריזה, בכשרות או ברשימת האלרגנים. המוצרים שיעברו לאריזות קרטון כוללים את כל מוצרי "גלידונית", בטעמים השונים, כולל גרסת הפרווה הטבעונית "נשנושים".המעבר מאריזות קלקר לקרטון יתבצע באופן הדרגתי: בתחילה במוצר "נשנושים" ובהדרגה עד תום חודש מאי גם במוצרי "גלידונית", וניתן יהיה להשיגם בכל רשתות השיווק.

גלידוניות באריזת קרטון חדשה צילום: יחצ

טווח מחירים: 39.9-44.9 ₪ ( יונילוור אינ קובעת את המחיר לצרכן הסופי).

נסיינית המערכת: זהו צעד מבורך מאוד עבור פירמה גדולה היוצרת תודעה אצל הצרכן ושמירה על הקיימות בעולם. שאפו !

וויסקי לארוחת בוקר / מאיה קלופמן 

שני צעירים, נטע ולי, בני דור המילניום. לי היא סטודנטית בבצלאל ונטע הוא סטודנט בפקולטה למשפטים. השניים, שנמצאים יחד עוד מהיסודי, תיכון, צבא, עוברים לירושלים ושוכרים לראשונה דירה ביחד. מסביב הכול משתנה: החברים הם כבר לא מהיסודי ומהתיכון ואת המגורים עם ההורים במרכז מחליף הנוף הירושלמי. השניים רואים זה את זה באור חדש ויחסיהם המורכבים ממילא, הופכים מורכבים ותובעניים עוד יותר.

לי מגלה בתוכה תשוקה ליצירה, ובמקביל מנסה לחצוב מתוכה אישיות חדשה ולהיפרד מדמות 'החברה-של' שהגדירה אותה כל השנים לצד נטע. גם נטע חווה פער בין תפישת העצמי שלו- חזק וחברותי – לבין המציאות החדשה- בודד ונכשל. העובדה שחברתו משתנה מול עיניו- מתלבשת אחרת, מעשנת עם חברים חדשים על כיסאות עץ רעועים בברים אפלוליים, משתוקקת לדברים אחרים- מקשה עליו עוד יותר. אותה אבן שנזרקה למים עם המעבר של השניים לירושלים מרחיבה את מעגליה ומאתגרת את היחסים.

וויסקי לארוחת בוקר צילום: חזית

ספר ביכורים קאמרי המתמקד במערכת יחסים אינטימית ורגישה, אך בעשותו זאת גם מתאר בעין רעננה בני דור שלם על הרבדים החבויים והעדינים בחייהם: גיבוש זהות ומיניות, מימוש עצמי, חברים, לימודים ויוקר מחייה. והכל על רקע רחובותיה החורפיים של ירושלים.

מחיר: 95 ש"ח

הוצאה: שולחן כתיבה מבית מטר הוצאה לאור, עמ' 168

.