מוצרי "Tupperware" העולמית הינם חדשניים וידודתיים לסביבה הרצון להשפיע על העולם בצורה חיובית ומתן ובו זמנית מתן פתרונות אקלוגיים צמצום הפסולת המזון ופתרונות לנסיעה בכלי תחבורה.
אך הכול התחיל ?
לפני 75 שנים פיתח ארל סלאס טופר בלומינסטר קופסת איחסון למזון אטום ומשם החל לפתח קופסאות עמידות לחדירת אויר, וכך המזון נשמר לאורך זמן. שיווק המוצר נעשה בחוגי בית, לעקרות בית לתת עבורן ערך בבית במטבח. כיום מוצרי טאפרוור נמכרים מעל 100 מדינות בעולם וכ10,000 פטנטים. מצב מגפת הקורונה הובילה את החברה לשנות את המודל העיסקי ולהתאים את המצב להווה ולעתיד.ישראל המדינה הראשונה שתהווה דוגמה לרכישה באמצעות האונליין אתר אינטרנטי, נוח קליל וידידותי.
האתר מציע מדע וטכנולוגיה בבית ומחוצה לה, מוצרים אקלוגים ומוצרי ECO בולט, מוצרים ממחוזרים אשר, חוזרים למפעל כמוצר פגום או מוצר ששומש בעבר והטכנולוגיה שפיתחה החברה ניתן לשימוש חוזר.והכול נעשה מתוך רצון להיות אקלוגיים ובנוסף להציע ללקוחות חלופות.
מוצרי החברה
סיר אורז לבישול למיקרו, מוצרי מטבח, בקבוקי שתיה אקולוגיים, קערות לאפיה במגוון גדלים להתפחה הכולל מכסה, מוצרי אירוח, מוצרי אולטרא פרו ( תבנית לבישול בתנור) סיר אוניברסלי, מטליות ממיקרופייבר עד 500 שטיפות, כוסות קפה, כלים רב שימושיים. לדברי רולא עוייד קופטי:"רקע שלי מתחום הלוגיסטיקה וזכיינות פיתחנו אתר במודל עיסקי למכירות מכווננות וזו הקפיצה החדשה של המותג". לאחר שלוש שנים החברה חזרה לארץ תחת זכיינית "אקומיקס" במכירה דרך האתר במחיר נמוך כ- 20% למחירים שנמכרו בעבר הכולל משלוח עד בית לקוח.
הוספת תגובה