הערוץ יעלה בימים הקרובים בחברת HOT באפיק 66 בשלט, ובהמשך בשאר הפלטפורמות השידור שיחלו בשעות הבוקר ויסתיימו בשעות הקטנות של הלילה.
לראשונה בישראל, יפעל ערוץ שלם שכל שידוריו יוקדשו לעולמות הגיימינג. הערוץ ישדר מגוון רצועות שידור, שיכללו תכני מקור ורכש, ביניהם שת"פים עם ליגות הEsports הגדולות בעולם, בהובלת הטאלנטים והיוטיוברים המובילים בישראל.
לאירוע הגיעו אנשי עסקים רבים עם ילדיהם חובבי הגיימינג בינהם : שלומי ברזל סמנכ"ל שיווק בנק דיסקונט, מנהלת השיווק של בנק לאומי מיכל ורמוס; אלון וינשטוק סמנכ״ל KFC ישראל; מתנובה ירדן אנוש מנהלת פרסום ודיגיטל אגף החלב ; אבנר פחימה בעלים שותף בסטימצקי; יובל סיגלר מו״ל קבוצת טיים אאוט והילד ג׳וליאן; בן כספית והילדה; מירב מילר מגישת הטלוויזיה; שירלי שיינברג מנהלת המדיה במרקיורי; ובכירים מהחברות המובילות במשק-אל"מ ועוד. בלטה במיוחד באירוע תעשיית הגיימינג בישראל שהתייצבה מגדול ועד קטן בינהם הגיימרים זיזי, דידקשיין, רונן גיגי.
באירוע הושק לוח התוכניות של המגישים: שחר טבוך כוכב שהופיע בבכורה עם הקליפ החדש שהוציא יחד עם לי בירן, בן קיסר, ליאור בוכנר-נונסטופ גיימינג, שלומי ואייל–המרתף, רון נשר, נועה בונה, שי בן בסט-מר שיבולת, איתי בנוז, רעות אריה, ארז גבאי, רועי פלדמן ועוד ועוד.
הרעיון למיזם נולד בעקבות זיהוי פוטנציאל הביקוש של צרכני הגיימיניג בישראל,שמחפשים תוכן איכותי, מושקע ומבוקר עם ערך מוסף ברמת ההשקעה בהפקת המקור. מעריכים כי קיימים בישראל כארבעה מיליון גיימרים בפלטפורמות השונות (מובייל, PC וקונסולות משחק)
מטרת הערוץ להעניק לחובבי הגיימינג, חוויה גדולהומרגשת יותר מפלטפורמות כמו יוטיוב וכדומה ומצדשני להגיש תכנים מפוקחים שעל פיתוחם אחראיםמיטב אנשי התוכן המובילים בעולם הגיימינג בארץ ובעולם. בנוסף יינתן בערוץ דגש רב לנושאהאינטרקטיביות ושיתוף הצופים בזמן
הוספת תגובה