במסגרת הפרויקט שייחשף לראשונה ברשתות החברתיות תחת השם: "אשליה אופטית – נקודת מפגש בין אמנות לאופנה", יוצגו דגמי אופנה שעוצבו בהשראת האמנות של האומן. כל אחד מהמעצבים הצעירים עיצב דגם פרי דמיונו. גולת הכותרת: שמלה בדגם המזרקה המפורסמת של יעקב אגם יצירת "מים ואש" שהוצבה בכיכר דיזנגוף.
לי אפיק, מנכ"ל רשת אירוקה מסרה: "הפרויקט נערך בעיתוי מושלם, עם פתיחת עולם התרבות, אחרי שנה בה המוזיאונים ומקומות התרבות היו סגורים בשל מציאות הקורונה.
בכדי לחבר את הדור הצעיר ליצירתו של אגם ומתוך הערכה עמוקה לפועלו, גייסנו את אושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית שלנו כדי שתחשוף את הפרויקט לקהל ברשתות החברתיות". לדבריה: "את הקמפיין צלמנו במוזיאון יעקב אגם בראשון לציון, על רקע יצירותיו המפורסמות ופורצות הדרך, מפיסול וציור המשנים צורה, ועד יצירות דיגיטליות אינטראקטיביות, חפצים ומייצבים.
אנחנו גאים ונרגשים לעשות את החיבור המופלא ויוצא הדופן בין יצירותיו של אגם, למשקפיים של מיטב מותגי העל בעולם ולאופנה של בוגרי שנקר הצעירים".
הוספת תגובה