קבוצת מימון, בעלת המותגים המובילים תבליני מימון, מימונ'ס אפיה ואקסטרה רייס אפ השיקה קמפיין חדש למותג הפריכיות הצומח בישראל: אקסטרה רייס אפ.
קבוצת מימון, אשר מכהן כמנכ"ל והמייסד מימון אברהם, מונה כיום כ – 140 עובדים ומייצרת ומשווקת מאות מוצרים בקטגוריות השונות. תבליני מימון הינה חברת התבלינים המובילה בישראל בעלת נתח שוק של 40%. מימונס אפיה הינו מותג האפיה המוביל בישראל עם נתח שוק של למעלה מ- 17%.
החברה מייצרת משקאות גורמה לבתי קפה תחת המותג בלובריז, ובדצמבר 2020 השיקה את מותג הפריכיות אורז חום מלא "אקסטרה רייס אפ" אשר זכה להצלחה רבה. מוצרי המותג מיוצרים בבולגריה על ידי חברת nuhealth אשר מייצאת למעלה מ – 62 מדינות בעולם.
המותג, מכיל כ- 30 פריטים תחת 4 קטגוריות: פריכיות אורז, צ'יפס אורז חום מלא, פריכונים מצופים בשוקולד בלגי, וסדרת חטיפי בארים עשירים במגנזיום.
מוצרי המותג מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית, אינם מטוגנים ושומרים על הוויטמינים, המינרלים והערכים התזונתיים במוצר. המוצרים מיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד, ומאורז חום מלא בלבד, אשר הוכח שהוא אחד הדגנים הבריאים ביותר, העשיר בסיבים תזונתיים, סלניום ובוויטמינים מקבוצת B. בסדרה גם מוצרים עשירים בחלבון ולאחרונה השיקה החברה גם סדרת חטיפי בארים ב – 6 טעמים עד 100 קלוריות, אשר מכילים 50% מצריכת המגנזיום היומית המומלצת.
החברה השיקה קמפיין חדש למותג הפריכיות הצומח בישראל ״אקסטרה רייס אפ״' בכיכובם של כוכבי הרשת: עמית פורטל, שירלי לוי, אורי נוביק, אוולין חימוביץ׳ ונדיר אליהו. ביום חמישי האחרון נערכו יום הצילומים לקמפיין שיישא את השם "#מה_האקסטרה_שלך?"
בקמפיין הושקעו כחצי מיליון שקלים ומטרתו לעודד תזונה מודעת בקרב ילדים, בני נוער והוריהם.
אוריה מימון כהן, סמנכ"ל השיווק בחברה: "כאמא לילדים, נדהמתי לגלות שבחטיף צ'יפס רגיל יש 35% שומן, והוא כמובן מטוגן. יצרנו אלטרנטיבה טעימה ובריאה. הילדים נהנים מחטיף אפוי טעים ובריא שמכיל דגנים מלאים, חלבון ואפילו מגנזיום. הילדים והנוער היום מודעים מאוד למה שהם מכניסים לגוף ואקסטרה גאה להיות חלק מזה."
המוצרים נמכרים ברשתות השיווק, באתרי האונליין ובחנויות הנוחות.