עמוד הבית » תערוכת ישראפוד 2025 – חדשנות בענף המזון והמשקאות

תערוכת ישראפוד 2025 – חדשנות בענף המזון והמשקאות

חיים-כהן-גיל-שטי5ר-ישראלה-שטיר-ויקיר-ליסיצקי-צילום:רפי-דלויה
תערוכת ישראפוד התקיימה באקספו עם השתתפות עשרות חברות מישראל ומחו"ל. ומעולמות התוכן השונים ישתתפו באירוע הגדול ביותר של הענף אשר חשפו את המוצרים והטכנולוגיות לשנת 2025 וביניהן: דיפלומט, קפה לנדוור, מנצ'יס, מרינה פטריות, מור קפה, א.ג.ת.ד, חוות נעמי, קירוסקאי, נירומטל, אלקטיס- סמסונג, וריפון, COMAX, אקיפ, עמינח, ועוד רבות.

תערוכת ישראפוד, אחד האירועים המרכזיים בתחום המזון והמשקאות בישראל, משכה  השנה מגוון רחב של חברות זרות המעוניינות לחשוף את מוצריהם לשוק הישראלי. גם בצל המלחמה, התערוכה לא נרתעת מהמציאות הקשה, ותמשיך להוות פלטפורמה חשובה לחיבור בין יצרנים זרים לקהל הישראלי. חברות ממדינות רבות, כגון פולין, יוון ורוסיה, הגיעו לתערוכה בכדי להציג את המוצרים החדשניים והייחודיים שלהן. התערוכה מציעה הזדמנות  לא רק למפגש בין עסקים, אלא גם להרחבת האופקים של הצרכנים הישראלים, המוזמנים לגלות טעמים חדשים ומוצרים שלא נראו קודם בארץ.בשנים קודמות, ישראפוד הפכה לזירה מרכזית להצגת חידושים בתחום המזון, והציגה מוצרים שמובילים את השוק הבינלאומי. השנה, למרות האתגרים, נראה כי חברות רבות מבקשות להמשיך ולהתפתח, ולהציע את המוצרים שלהן גם בישראל.

רמי לוי ואיתן יוחננוף. צילום: קונסטנטין גרוסמן

>>>לא רק מפרנס- האבהות החדשה…

לדברי גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר: "אנחנו מודעים לחשיבות הגדולה באירוע במיוחד כעת. התמודדותו של הענף בצל המלחמה וההתנהלות בתנאי חירום ומשבר, החשיבות בחשיפת הכוחות הפועלים בענף לטכנולוגיות חדשות יחד עם תחושת הסולידריות המחברת בין קהילות בתקופה כזו מאפשרת שיתופי פעולה ומחזקת את החוסן הלאומי. אם בתערוכות הקודמות הייתה נוכחות בינ"ל נרחבת, אנחנו שמחים לומר שגם השנה, למרות הכל, תהיה נוכחות של חברות בינ"ל, אך בעיקר נוכחות רחבה יותר לתעשייה ולחברות ישראליות."

יצחק אלדן, לי דוק טרונג, יאיר גולן, וגיל שטיר. צילום: קונסטנטין גרוסמן

 

ההשתתפות הרחבה בתערוכה מצביעה על האמונה שהשוק הישראלי מציע הזדמנויות רבות, גם בתקופות קשות. ישראפוד משמשת כעדות ליכולת של חברות להסתגל ולמצוא דרכים חדשות להתחבר לקהל היעד שלהן, ולהציע פתרונות יצירתיים. במהלך התערוכה, הקהל נחשף לחידושים מרתקים כגון נתחי בשר מהונדסים, תחליפי סוכר חדשניים, ביצים טבעוניות ולא רק בתחום המזון עצמו, אלא גם בציוד ובטכנולוגיות המיועדות לענפי האירוח, הקמעונאות והשוק המקצועי. זהו זמן מצוין עבור אנשי מקצוע בתחום להתרשם מהפתרונות החדשניים ולגלות דרכים לשיפור השירותים והפיתוחים בעסקיהם. חידושים בתעשיית המזון, כולל מותגים חדשים, טכניקות ייצור מתקדמות ומגמות צרכניות, עמדו במרכז התצוגות. התערוכה מהווה הזדמנות עבור ספקים ומפיצים להציג את המוצרים שלהם לקהל רחב, וליצור קשרים עסקיים חדשים. בהתאם למגמות הגלובליות, התערוכה מציעה במה להחלפת רעיונות ולקידום שיתופי פעולה, שיכולים להניע את תעשיית המזון והמשקאות בישראל לעתיד מזהיר.

יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום: רפי דלויה

 

נראו בכנס: שחר תורג'מן, נשיא איגוד לשכות המסחר, נני סיימן, יו"ר ענף המזון איגוד לשכות המסחר, איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים יוחננוף, רמי לוי, מנכ"ל ובעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, מיכאל לובושיץ, משנה למנכ"ל קרפור ישראל, שמוליק נבון, מנכ"ל וולט מרקט, נוי הדס, מנכ"ל ובעלים רשת נוי השדה ועוד.