האירוע נערך בגלריית "סופרים בר" בתל אביב, וכלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג ותצוגה ווירטואלית שחשפה את קולקציית הקפסולה הדיגיטלית שיצרו הסטודנטים שנה ג'בי"ס שנקר, בהשראת ליין מוצרי האיפור של אנה זק, עבור דמותה הדיגיטלית: AYZY אייזי, שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הוירוטאלי.
איתי זמיר מנכ"ל SACARA פתח את האירוע ואמר: "מטרת שיתוף הפעולה לחשוף את הצרכן הישראלי לחוויית האופנה הדיגיטלית אשר תופסת תאוצה בעולם, ומשלבת מציאות וורטואליות ומחברת בין שני תחומים המשתלבים ונגזרים זה מזה: האיפור והאופנה."
אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר אמר: "המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר נמצאת מזה שנים בחוד החנית של עולם האופנה הבינלאומי. כחלק מהיותה כזו, כניסתה לתחום האופנה הטכנולוגית והדיגיטלית טבעית ומיידית. תוצרי הקורס משקפים תהליך יצירתי שמתחיל בציור עם מוצרי האיפור של סקארה וממשיך בעיצוב דגמים ע״י תוכנות תלת ממדיות מתקדמות."
נוכחו באירוע: ח"כ יפעת שאשא ביטון, משה קראדי – המפכ"ל ה 15 של משטרת ישראל, פרופסור טרי שרויאר – דיקנית הפקולטה לעיצוב, משה גולברי , דוד ויעקב מבעלי קבוצת גולברי, יוני אבן- טוב- מנכ"ל שנקר, איתי זמיר – מנכ"ל רשת סאקרה, רוני אלגביש – מנהל אגף השיווק, הזמרת אנה זק, עו"ד גיא זמיר – היועץ המשפטי של שנקר, עו"ד מיכל אקסלרוד – מנהלת מערך קשרי חוץ וגיוס משאבים, עידו לביא- סמנכ"ל השיווק של רשת סקארה, ועוד.
הוספת תגובה