עמוד הבית » שקר גאוני בימוי – ג'יי סי לי

שקר גאוני בימוי – ג'יי סי לי

פוסטר באדיבות: באדיבות פורום פילם
הסרט "שקר גאוני" מתמקד בלין, תלמידה מחוננת שמקבלת מלגה מלאה לתיכון יוקרתי. בעולם מלא בתלמידים עשירים ופריבילגיים, היא מצליחה לתפוס את מקומה על ידי ניצול מוח חד ומחשבה יצירתית.

לין מגלה שהיא יכולה לעזור לחבריה לעבור את המבחנים בצורה מתוחכמת ולא חוקית, והיא עושה זאת עבור רווח כלכלי אישי. כשהיא מתחילה להרוויח כסף מהונאה זו, היא שואפת למהלך הגדול – למצוא דרך שבאמצעותה תוכל לעזור לקבוצת חבריה להיכנס לאוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בעולם מבלי שיצטרכו באמת ללמוד או להתאמץ. המהלך הזה מבטיח לה לא רק תגמול כספי עצום, אלא גם את ההרגשה שהיא התעלתה מעל כל המערכת. עם זאת, המסע שלה מעורר שאלות על מוסריות, חברות, כוח ופיתוי, ומציב אותה מול אתגרים בלתי צפויים.

צילום: באדיבות פורום פילם

>>> סיפור של תכשיט

בהשראת אירועים אמיתיים, הסרט משלב בין מותחן אינטלקטואלי דרמטי לבין סיפור מלא תככים, שבו כל תפנית בעלילה מצליחה להפתיע את הצופים. הדמויות בסרט חזקות ומורכבות, וכל אחת מהן מביאה איתה עולם פנימי של רגשות ותשוקות. "שקר גאוני" מצליח לגעת לא רק במתח של העלילה, אלא גם באתגר האנושי שמונח במרכזה – האם אפשר באמת להשיג אושר ועושר באמצעות הונאה, או שהמחיר הרגשי והנפשי גבוה מדי?

יוטיוב באדיבות: פורום פילם

הצופים ימצאו את עצמם נשאבים לסיפור המתח , שבו כל צעד קטן עשוי להוביל להשלכות הרות גורל. מותחן סוחף.