עמוד הבית » שלוש הצעות לספרים חדשים לקריאה

שלוש הצעות לספרים חדשים לקריאה

צילום: unsplash
הספר הנכון יכול לפתוח עולמות חדשים. הנה כמה המלצות טריות שיגרמו לכם להישאר ערים עד השעות הקטנות של הלילה. זכרו, כל ספר הוא הרפתקה חדשה. אז קחו לכם רגע, התכרבלו עם ספר טוב, וצאו למסע מרתק.

כעבור עשרים שנה / צ'רלי דונלי ( מחבר רבי המכר 'חטופה' ו'אל תאמינו')

ויקטוריה פורד, שמואשמת ברצח אכזרי, ביצעה שיחה אחרונה ומצמררת לאחותה מהמגדל הצפוני בבוקר פיגועי 11 בספטמבר. לפני עשרים שנה איש לא הקשיב לה. היום, אתם תקשיבו לה.

אייברי מייסון, מגישת התוכנית "אירועים אמריקאיים", יודעת אילו נושאים מעניינים את קהל הצופים. כתבת התחקיר החדשה שלה – תעלומת רצח שבה מעורבים סקס פרוע, טרגדיה ובגידה – עומדת להיות פצצת רייטינג. בזכות טכנולוגיית די־אן־איי חדשה הצליחו עובדי משרד הפתולוג הראשי בניו יורק לזהות בהצלחה, כעבור שנים רבות, קורבן מפיגועי 11 בספטמבר. אבל הקורבן, ויקטוריה פורד, הואשמה בעצמה ברצח מאהבה הנשוי. באותה שיחת טלפון אחרונה לאחותה, ויקטוריה מתחננת אליה שתוכיח את חפותה.

אמה קיינד חיכתה עשרים שנה כדי לאפשר לאחותה, ויקטוריה, לנוח בשלום על משכבה. אבל סגירת המעגל לא תושלם עד שתצליח לנקות את שמה. לבדה היא לא הצליחה עד כה במשימה, אבל היא משוכנעת שהקשרים והפרסום של אייברי יעזרו לה. אייברי, שמקווה לקבל חוזה רווחי יותר מרשת הטלוויזיה, מתחילה לחקור את הפרשה בהתלהבות רבה. מסתבר שוויקטוריה ניהלה רומן עם סופר מצליח שנמצא תלוי ממרפסת אחוזתו בהרי הקטסקיל. הדי־אן־איי שלה נמצא על החבל, בחדר השינה ובכל רחבי זירת הפשע, וחייה האישיים והסבוכים החלו להיחשף. במקביל, אייברי מגלה שיש אנשים שמעוניינים בעברה הסודי שאותו הסתירה ממנהלי רשת הטלוויזיה ומקהל הצופים שלה. סוד שחשבה שיהיה קבור לנצח.

צילום: כריכת הספר

>>> אך מפגינים אנרגיית מנהיג 

מטר הוצאה לאור, עמ' 424, כריכה רכה, מחיר: 98 ש"ח

ריפוי עצמי / ניקול לה- פרה 

ד"ר ניקול לה־פרה שיצרה את "הפסיכולוגיה ההוליסטית" – תופעת הרשת שצברה יותר משמונה מיליון עוקבים באינסטגרם – מציגה גישה מהפכנית לריפוי שרותמת את כוחו של האני ליצירת שינוי מתמשך ובר קיימה.

בעבודתה כפסיכולוגית קלינית, ד"ר ניקול לה־פרה חוותה לעתים קרובות תסכול נוכח מגבלות הפסיכותרפיה המסורתית. מתוך רצון להפיק יותר למען מטופליה – ולמען עצמה – היא יצאה למסע שבו פיתחה פילוסופיה המאחדת בריאות נפשית, גופנית ורוחנית ומספקת את הכלים הרב תחומיים הנחוצים לריפוי עצמי. אחרי שחוותה בעצמה את התוצאות ששינו את חייה, היא התחילה לשתף עם אחרים את מה שלמדה – ועד מהרה באה לעולם "הפסיכולוגית ההוליסטית".

עכשיו, לה־פרה מרגישה שהגיע הזמן לשתף את "תוכנית האימונים" המבוקשת שלה עם העולם. בספר ריפוי עצמי היא מגישה מניפסט הקורא לריפוי עצמי לצד מדריך מעשי ליצירת חיים שופעים, אותנטיים ומהנים יותר. בהסתמך על מחקרים מדעיים עדכניים ותורות ריפוי, ד"ר לה־פרה עוזרת לנו לזהות כיצד חוויות קשות וטראומות ילדות נשארות איתנו בבגרותנו ומובילות לבעיות תפקודיות בכל מערכות גופנו – מעוררות תגובות סטרס מזיקות שמשאירות אותנו תקועים בדפוסים חוזרים ונשנים של תלות שיתופית, חוסר בשלות רגשית וקשרי טראומה. ההתנהגויות המזיקות האלה, אם אינן מקבלות מענה, עלולות להסלים במהירות לכדי סחרור של מועקה, חוסר סיפוק ובריאות לקויה.

בספר ריפוי עצמי מגישה לה־פרה לקוראים את התמיכה והכלים שיאפשרו להם להשתחרר מהתנהגויות הרסניות, לקבל את השליטה על חייהם ולעצב אותם מחדש. הספר הזה מציע שינוי פרדיגמה אמיתי, חגיגה של העצמה שתשנה לעד את ההתבוננות שלנו על בריאות נפשית והדאגה לרווחתנו.

צילום: כריכה קדמית

 

מטר הוצאה לאור, עמ' 334, כריכה רכה, מחיר: 108

תרימו לעצמכם / מל רובינס 

בספרה חוק 5 השניות שהיה לתופעה גלובלית, לימדה מל רובינס מיליוני אנשים ברחבי העולם את סוד חמש השניות למוטיבציה. כעת היא חוזרת עם כלי מוכח נוסף שיכול לעזור לכם ליטול שליטה על חייכם – הרגל ההיי פייב.

אל תיתנו לשם להטעות אתכם. לא מדובר בספר שקורא לכם לתת היי פייב לכל שאר האנשים בחייכם. את זה אתם כבר עושים. מעודדים את הקבוצה האהובה עליכם, מרימים לחבריכם, תומכים באנשים שאתם אוהבים בשעה שהם מנסים להשיג את מה שהם רוצים בחיים.

תארו לעצמכם שהייתם נותנים את אותם האהבה והעידוד לעצמכם. אפילו טוב מזה, שהייתם הופכים את אותם להרגל יומיומי.

אי אפשר היה לעצור בעדכם.

בספר זה, רובינס תלמד אתכם כיצד להתחיל לתת היי פייב לאדם החשוב ביותר בחייכם, זה שניבט אליכם מן הראי – אתם.

אם אתם סובלים מספקות עצמיים (ומי לא?)…

אם נמאס לכם מהמבקר המעצבן ההוא שחי לכם בראש (מישהו יכול לפנות אותו משם כבר?)…

אם אתם מצליחים בטירוף אבל מתמקדים רק במה שמתפקשש (אתם לא לבד)…

אם אינכם יכולים עוד לראות את כולם משיגים אתכם בזמן שאתם בוהים במסכים… מל רובינס מקדישה את הספר הזה לכם.

תוך שימוש בחוכמה מגובה במדע שהפכה מזוהה איתה, בסיפורים אישיים מאוד ובתוצאות אמיתיות שתרימו לעצמכם מביא אל חיי אנשים ברחבי העולם (ותפגשו הרבה מהם לאורך הספר), רובינס תלמד אתכם איך להפוך את האמונה בעצמכם להרגל, כדי שתוכלו להיות מצוידים בביטחון הנדרש ולפעול להגשמת יעדיכם וחלומותיכם. הרגל ההיי פייב הוא כלי פשוט אבל עמוק שישנה את גישתכם, את דפוס החשיבה שלכם ואת התנהגותכם. אז התכוננו לצחוק וללמוד בעודכם נוקטים צעדים להעצים את ביטחונכם העצמי, את האושר שלכם ואת ההצלחות בחייכם.

צילום: כריכה קדמית

 

מטר הוצאה לאור, עמ' 272, כריכה רכה, מחיר: 108

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה