ראשונה בתולדותיה, סיסטארז משלבת כוחות עם דמות מובילה מעולם הרשתות החברתיות, ולא סתם דמות, אלא הפשוטע – שהפכה לסמל התרבות הישראלית השנונה, ושזו לה הפעם הראשונה בשיתוף פעולה עם מותג אופנה. הקולקציה החדשה מציעה מגוון עיצובים בגזרות מדויקות, כשכל פריט נושא משפט ייחודי מבית היוצר של הפשוטע, המעניק לו אופי מיוחד ובלתי צפוי.

הקולקציה מציגה תפיסה חדשנית תחת השם “מה יצא לך?”, המושתתת על עקרון ההפתעה. בעת רכישת פריט מהקולקציה, הלקוחות אינם יודעים איזה משפט יופיע על הבגד שלהם. חוויית הקנייה הופכת למשהו שונה ומרתק היוצר שיחה – במיוחד כששני אנשים רוכשים פריט זהה, ורק עם קבלתו מגלים את המשפט שנבחר עבורם, עם אפשרות שכל אחד יקבל משפט שונה לחלוטין. באירוע ההשקה, המותג חושף את הפריטים המיוחדים בקולקציה, הכוללים מבחר עשיר של חולצות עם עיצובים גרפיים, פאוצ’ים מעוצבים, תיקי חוף, מטפחות, אוברולים, בלייזרים וחולצות לגברים. אירוע ההשקה כולל הופעות חיות של האמניות יסמין מועלם, רינת בר וליל קוקו, כחלק מחוויית המסיבה בסגנון הפשוטע. שיתוף הפעולה הייחודי מסמן צעד נועז וחדשני של סיסטארז, שממשיכות לחדש ולפרוץ גבולות בתעשיית האופנה.

דניאלה ואלונה צור, מנכ”ליות סיסטארז: “אנחנו תמיד מחפשות דרכים לרענן ולהפתיע את קהל הלקוחות שלנו. החיבור עם הפשוטע היה טבעי לגמרי – אנחנו מאמינות בכוח של ביטוי אישי וביכולת של אופנה להעביר מסר. הקולקציה ‘מה יצא לך?’ אינה רק בגדים מעוצבים, אלא חוויה שלמה המשלבת הומור, פתיחות למקריות וסגנון ישראלי אמיתי. רצינו ליצור משהו שיעלה חיוך על פני האנשים בכל פעם שהם לובשים את הפריטים, ובו בזמן לאתגר את עצמנו כמעצבות”.

הוספת תגובה