האירוע משך קהל רב של חובבי מתוקים וטרנדים קולינריים, שהתקבצו ברחבת הקניון ליהנות משפע של שוקולדים וממתקים. האווירה הייתה עליזה ותוססת, עם מגוון פעילויות ומשחקים שהפכו את החגיגה לחוויה מיוחדת עבור המשתתפים.המבקרים נהנו מהצצה ראשונה למוצר החדש, לצד אטרקציות כמו גלגל מזל עם פרסים, עמדות צילום, וטעימות מיוחדות בהשתתפות כוכבי הרשת אופק מזרחי, גלגול ועומרי סמילנסקי. הרשת הכינה הפתעות נוספות לכבוד המאורע, שהעצימו את חווית החגיגה.
"השוקולד מדובאי" – תופעה עולמית מגיעה לישראל. בשנה האחרונה, "השוקולד מדובאי" הפך לסנסציה ברשתות החברתיות, הודות לטעמו הייחודי ומרקמו יוצא הדופן. המוצר המקורי, המורכב משוקולד חלב במילוי קרם פיסטוק ושערות קדאיף, התפרסם בזכות עוביו המרשים והמילוי העשיר, המעניקים תחושת פינוק מיוחדת.עד כה, הגישה לשוקולד הייתה מוגבלת להזמנות מקוונות ישירות מדובאי, במחיר של 250 ש"ח לחפיסה. כעת, לאחר מאמצים של רשת "סוויטיים", ניתן להשיג את השוקולד המיוחד בישראל במחיר נגיש יותר של 69 ש"ח לחפיסה.
פיתוח מקומי עם טעמים חדשניים. במשך חודשים, צוות "סוויטיים" שיתף פעולה עם יצרני שוקולד מובילים, במטרה ליצור גרסה ישראלית הנאמנה למקור הן בטעם והן במראה. לשם כך, יובאה תבנית מיוחדת המאפשרת יצירת מוצר בעובי הדומה למקור. בנוסף לטעם המקורי, הרשת פיתחה שני טעמים ייחודיים המותאמים לחך הישראלי:
- שוקולד לבן במילוי קרם באונו: שילוב של מתיקות השוקולד הלבן עם טעם הפרי.
- שוקולד חלב במילוי בייגלה קרמל: חיבור בין מתוק למלוח, המשלב קרמל עשיר ובייגלה פריך.
כל המוצרים בסדרה החדשה כשרים למהדרין, ומציעים מגוון טעמים לחובבי השוקולד.אירוע ההשקה סימן ציון דרך משמעותי עבור "סוויטיים", המביאה לישראל טרנד עולמי תוך התאמתו לטעם המקומי. הצלחת האירוע מבשרת על עניין רב בקרב הצרכנים הישראלים, ומרמזת על פוטנציאל הצלחה למוצר החדש בשוק המקומי.
הוספת תגובה