עמוד הבית » רון יוחננוב משיק ספר רביעי ומגולל סיפור הצלחה מעורר השראה

רון יוחננוב משיק ספר רביעי ומגולל סיפור הצלחה מעורר השראה

רון יוחננוב, צילום: אור גפן
אמש, במסעדת התרנגול הכחול, התקיים אירוע מרגש להשקת ספרו הרביעי של השף רון יוחננוב, "מבשלים ואופים לחג". האירוע לא היה רק חגיגה קולינרית, אלא גם הזדמנות לשמוע את סיפור ההצלחה המרתק של יוחננוב, המהווה השראה לרבים בתעשיית המזון והבישול.האירוע משך אליו קהל רב, כולל ידוענים ואנשי תקשורת, שהגיעו לברך את יוחננוב על הישגו החדש.

הערב נפתח באווירה חגיגית עם קוקטיילים, יינות משובחים ומבחר מזטים עשיר. במהלך נאומו, פתח יוחננוב בנימה רגשית ואקטואלית: "אני מתפלל שנחגוג כולנו יחד את שובם של החטופים בריאים ושלמים, ושהתקופה הקשה הזו תהיה מאחורינו. אנחנו עוברים שנה איומה". יוחננוב שיתף את הקהל בסיפור חייו המרתק, מילדותו ועד היום. "תמיד אהבתי לבשל ולאכול," סיפר. "עוד בילדותי, הייתי גוזר מתכונים מעיתונים ומשקיות מוצרים. הייתי מבלה שעות בחנויות ספרים, יושב ומנסה לצלם בזיכרוני את המתכונים שראיתי".

ימין, קרין גורן צילום: אור גפן

 

>>> לפתוח את הדלת לשפע: מסע של תודעה ואהבה 

הוא תיאר את המסע הארוך והמאתגר שעבר: "בגיל 30 עבדתי בעבודה מסודרת, אבל בקושי הצלחתי לסגור את החודש. אמרתי להילה, אשתי, 'בואי נפתח סדנאות בישול'. וזה למרות שמעולם לא הייתי במטבח מקצועי ולא למדתי באופן פורמלי את רזי המקצוע." נקודת המפנה הגיעה כשהחליט לשתף את הידע שלו ברשתות החברתיות. "פתחתי קבוצת פייסבוק, נתתי שם טיפים ומתכונים, ולמחרת נרשמו 50,000 איש," סיפר בהתרגשות. "משם זה רק גדל וקיבל נפח."

יוחננוב לא הסתפק בכך, והחליט להגשים חלום נוסף – כתיבת ספר בישול. "רציתי לעשות ספר בישול וכולם סגרו לי את הדלתות," שיתף. "ואז נולדו שיתופי פעולה מסחריים שהאמינו בי. משם השקעתי בספר, למדתי את הדרך לכתוב ספר, עבדתי עם מעצבת ובית דפוס, ונדבקתי בחיידק להוציא ספר לאור.אני מאושר וזכיתי להיכנס למטבחים של הבשלנים הגדולים בישראל," סיכם יוחננוב את דבריו. "תודה ענקית לצוות שעובד עימי." נאומו נסגר במחיאות כפיים סוערות של הקהל. סיפורו של יוחננוב מדגים כיצד תשוקה, התמדה ונכונות לשתף ידע יכולים להוביל להצלחה מסחררת. מאדם שעבד במשרה רגילה והתקשה לסגור את החודש, הפך יוחננוב לאחד המובילים והמשפיעים בישראל, עם ארבעה ספרי בישול, תוכניות טלוויזיה.

ימין, רמי לוי, רון יוחננוב, עדינה לוי, צילום: אור גפן

 

לאחר הנאום, נפתח שולחן אוכל שוק ענק, שכלל מנות מרשימות כמו פריקי, חיטה, עופות וסאדו, המדגישות את הטעמים "מבשלים ואופים לחג" מצטרף לשורת ספריו המצליחים של יוחננוב, ומציע מגוון רחב של מתכונים חגיגיים, טיפים לאירוח, ורעיונות ייחודיים להכנת ארוחות חג. הספר צפוי להיות להיט בקרב חובבי בישול ואפייה, ולהוות מקור השראה לארוחות חג משפחתיות ברחבי הארץ.

ימין, שאול בן אדרת, רון יוחננוב, צילום: אור גפן

 

הילד שאהב לאסוף מתכונים ועד לשף מוביל ומחבר ספרי בישול מצליחים, מהווה השראה לכל מי שחולם להצליח בעולם הקולינריה ומעבר לו. עם הצלחתו המתמשכת, יוחננוב ממשיך להשפיע על עולם הקולינריה הישראלי ולהעשיר אותו, תוך שהוא מוכיח שעם עבודה קשה, התמדה וחזון, אפשר להגשים כל חלום.

ימין, טילטיל אורפלי, אירה דולפין, רון יוחננוב ,נטלי דדון צילום: אור גפן

 

אירוע ההשקה היווה חגיגה של הישג אישי לצד תקווה לעתיד טוב יותר.