אף שבאופן אישי תמיד הייתה לו חיבה גדולה לאופנה, דווקא החיבור המקצועי ש
אחרי שנתיים הרגיש שמיצה ונענה לבקשה לעבוד בדיזל ולהיות מהצוות הנמנה על פתיחת חנות הדגל הראשונה בקניון רמ״א, עם תשוקה גדולה לתחום הקניינות שהספיק לטעום ממנו. "זמן קצר אחרי כשהגעתי דיזל, הבנתי – ובעיקר האמנתי -שיש צורך אמיתי בתפקיד כזה, שכולל התאמה מדויקת בין הקולקציות לבין הטעם של הקהל המקומי.
החל מהצורך לדייק בסגנון הפריטים, בצבעוניות ובשי
ההבנה הזו הובילה אותי להתייצב יום אחד במשרדי החברה ולהציע את עצמי לתפקיד שלא היה מוגדר, עם רצון עז להוביל שינוי, דווקא מהמקום שבו למדתי בשטח את קהל היעד של דיזל: מה אנשים כאן אוהבים ללבוש, על מה ישמחו להוציא את הכסף שלהם וכמובן איך להציג את זה נכון בחנות." והשאר הסטוריה.
כבר למעלה מעשור, למעשה השבוע סוגר 14 שנים בחברה, שלוזון, 40, שולט ביד רמה בקניינות של דיזל. ההבנה, ההערכה והאהבה שלו למקצוע ולחובבים הנלהבים של המותג מתבטאת היטב גם בתוצאות המכירות והמעורבות שלו בבחירת הקולקציות היא טוטלית.
בימי שיגרה של טרום קורונה, הוא טס עשרות פעמים בשנה למטה החברה באיטליה, כדי לבחור מתוך הקולקציה העולמית את הפריטים שינחתו בארץ, וביומיום הוא מעורב גם בשיח המקצועי שנעשה במטה באיטליה באשר להחלטות שצריכות להתקבל ביחס לפריטים כאלו ואחרים.
כשהוא נשאל מהם השיקולים שלו לבחור פריט כזה ולא אחר הוא אומר בגילוי לב "אני משתמש
איך לשיטתך אפשר לעמוד באתגר של הקצב המהיר שמכתיבה
"הקצב אכן משוגע ולכן אין לאף אחד את הפריבילגיה לנוח על זרי דפנה בתחום הזה. צריך להגיב מהר ולהסתנכרן כל הזמן עם מה שקורה מסביב.
אני עובד גם עם הלב וגם עם הראש, חשוב לי שקהל שרוכש את המוצרים ימשיך להעריך את הערך המוסף והסגנון חיים שהוא בלב המותג הזה שמאז שנוסד בסוף שנות השבעים, יצר מהפכה בתעשיית האופנה, לא רק באופן שבו אנשים תופסים ולובשים ג'ינס, אלא גם באופן שבו הוא מתקשר עם הקהל בקמפיינים ופרסום באופנה.
הקהל של דיזל יודע לזהות ולהעריך חשיבה יצירתית וחיובית. בכל פריט שמיוצר בדיזל מוטבע הדי.אן.איי שלו באופן מדויק".
המעורבות הרגשית והחיבור הטוטאלי בין סימור לדיזל, תורגם לפני כשנתיים לקולקציה מוגבלת שעיצב סימור עם דיזל בשם: Diesel Pride TLV בחיבור עם הקהילה הגאה, הבעת תמיכה, ושילוב ערכים כמו שוויון וקבלת האחר.
במסגרת הקולקציה תוכלו למצוא את חולצת הטי המוכרת של דיזל עם לוגו בצבעי דגל הגאווה. התוצאה נועזת
לדבריו של סימור, הבחירה של דיזל להתמקד בשוק הישראלי נבעה מההערכה הגדולה שיש לקהל המקומי פה לסגנון המותג. "הרבה פריטים מגיעים ראשונים לחנויות בארץ, לפני שהם משווקים בעולם וזה בעיקר משום שהקהל הישראלי יודע להעריך אופנה ואיכות.
אנשים פה הולכים עם מה שהם אוהבים, חשוב להם להיות מזוהים עם סגנון מודרני, רענן, קול ושונה". הוא אומר. בגזרת הטרנדים, הוא מגלה שבסתיו הקרוב יבלטו צבעים ירוקים, חצאיות מידי, פריטי ג׳ינס רבים, בדי קטיפה וקורדרוי, ז'קטים גדולים וכמו
לצד כל אלה, מתמקדת החברה יותר ויותר בנושא הקיימות: פריטי אופנה עשויים חומרים אורגנים וממוחזרים, פחות מים וצבע לטובת שמירה על איכות הסביבה, שיוקדש להם מקום נפרד של כבוד בכל חנות.
קניין מספר 1 אין ספק
אלוף