עמוד הבית » קרפלך – כיסוני פסטה, קפה טורקי בקפסולות

קרפלך – כיסוני פסטה, קפה טורקי בקפסולות

קרפלך כיסוני פסטה במילוי תפוא ובצל מטוגן. צילום: סטודיו שטראוס
מוצרים חדשים על המדף

פסטות שטראוס מרחיבה את סדרת הפסטות המצוננות עם השקה חדשה של קרפלך – כיסוני פסטה במילוי תפוח אדמה ובצל מטוגן – מנה מסורתית ונפלאה שמוכנה תוך 2 דקות בלבד. המוצר החדש שהושק במהדורה מיוחדת לשלושה חודשים, מצטרף לסדרת הפסטות המצוננות של שטראוס המציעה רביולי חלבי ופרווה – דקה ומוכן! הסדרה החלבית כוללת רביולי גבינה ורביולי ייחודי במילוי גבינה המותאם לילדים. סדרת הרביולי כוללת שני טעמים עשירים: רביולי בטטה וטורטליני פטריות, אותם ניתן להגיש כתוספת עשירה לארוחה בשרית. המוצר הינו ללא חומרים משמרים והוא ניתן להקפאה.

משקל: 400 גרם

אלרגנים: מכיל חיטה-גלוטן, ביצים. עלול להכיל חלב, סויה, שומשום.

כשרות: בד"ץ שארית ישראל. להשיג ברשתות השיווק

>>> העבודה עם אבא מוציאה הרבה אמוציות

נסיינית המערכת: מוצר החדש קרפלך עם מילוי תפוח אדמה ובצל מטוגן, נראה כתוספת מעניינת לשוק הפסטות המצוננות ומצטרף לסדרת מוצרים קיימת ומצליחה המעיד על איכות ואמינות. הקרפלך הינו שילוב מוצלח של טעם מסורתי ומוכר וזמן הכנה קצר של 2 דקות. היתרונות העיקריים של המוצר כוללים את מהירות ההכנה והעובדה שהוא ללא חומרים משמרים. האפשרות להקפיא את המוצר מוסיפה גמישות בשימוש ואחסון, מה שעשוי להיות אטרקטיבי לצרכנים רבים.

קפה טורקי עלית בקפסולה

קפה טורקי של עלית הוא הרבה יותר מרק קפה, הוא חלק מהתרבות הישראלית, אהבת הארץ וחיבור בין אנשים. כבר שנים שקפה עלית יוצרים את הטעמים הכי ישראליים, מובילים פיתוחים חדשניים בתחום הקפה, וכעת משיקים מהלך ראשון מסוגו – קפסולות קפה טורקי. הקפסולות החדשות מאפשרות ליהנות  מהטעם, הריח והקרמה של קפה טורקי, בגרסה חדשה לשימוש במכונת אספרסו ביתית. הסדרה מציעה שני טעמים- טורקי וטורקי עם הל.

משקל: 50 גרם, 10 קפסולות 5 גרם כ"א

כשרות בד"צ, ללא אלרגנים.

נסיינית המערכת: צעד מעניין של עלית הנה כמה נקודות בנושא: הקפסולות מציעות נוחות רבה יותר לצרכנים שמעדיפים מכונות קפה אוטומטיות.  עלית מצליחה לשלב את הטעם המסורתי של הקפה הטורקי עם טכנולוגיה מודרנית. החברה מגיבה לדרישות השוק ולטרנדים עכשוויים בצריכת קפה.הטעם המקורי נשמר ומעתה הצרכנים יוכלו ליהנות ממנו גם בצורה הנוחה של קפסולות.

 

תגיות