בשל הסגר וההגבלות, הוחלט לקיים את הצילומים במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר, במיני פנטאוז במגדלי "בריגה" היוקרתיים בפולג, נתניה. "אני גאה לקחת חלק בהובלת המותג בעיקר בתקופה מאתגרת זאת ושמחה לצלם את הקמפיין בביתי" אמרה נטע אלחמיסטר.
זהו הקמפיין השלישי השנה של הרשת בו הם משלבים מסרים חברתיים, זה החל בקמפיין אוכלים עם העינים בוא נתנו במה למסעדנים, דרך קמפיין ALL EYES ON YOU שנערך בימים אלו במסגרתו מעניקה הרשת במה ליוצרים ועד הקמפיין החדש שיעלה תחת הסיסמא: Look in to my eyes and see better days.
לדברי לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה: "בימים לא פשוטים אלו, אנחנו מחויבים יותר מכל, למחויבות חברתית ואחד לשני ולכן בחרנו לשלב בקמפיין שלנו מסרים של אחווה, חברות, הבנה ואופטימיות מתוך תקווה שכמה שיותר מהר נראה כולנו את הטוב. המסרים האלו יבואו לידי ביטוי במסגרת הקמפיין מתוך עיניהם של נטע אלחמיסטר והדוגמנים דרך משקפי הראיה של אירוקה."
הוספת תגובה