הקמפיין יעלה השבוע בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪, ע"י משרד הפרסום בתקשורת ופעילות רחבה ברשתות החברתיות ובקרב הקוסמטיקאיות.
לדברי רונית שגב, ביולוגית, חוקרת עור, בעלת חברת הקוסמטיקה ביופור: "חברת ביופור, כמובילה את תחום הקוסמטיקה המקצועית בארץ, שמה לעצמה מטרה לתמוך במכוני הקוסמטיקה ובקוסמטיקאיות בכלל ובתקופה זו של אי ודאות בפרט. בעקבות הסגר ביופור תעלה בקמפיין נרחב בנושא "קוסמטיקה און ליין". "
עשו לנו לייק בפייסבוק
לדבריה: "הקוסמטיקה המודרנית, מאפשרת כיום, בדיוק כמו ברפואה, לאבחן את העור מרחוק ולספק פתרונות אמיתיים לטיפול, גם בהעדר מכוני הקוסמטיקה. קוסמטיקה אונליין מנגישה את הטיפול בעור, באמצעים טכנולגיים ומאפשרת לקבל אבחון והתאמת מוצרים מבלי לצאת מהבית . אבחון העור נעשה על ידי קוסמטיקאית מוסמכת של ביופור, באמצעות וידאו צ'ט בווטס אפ, וכולל התאמת מוצרים אישית ושליחתם באמצעות שליח עד לבית"
הוספת תגובה