הקמפיין בכיכובה של אילנית לוי, שתשמש כפרזנטורית של המותג ותובילו ב-3 שנים הקרובות.
'קבוצת שניב-סאסאטק' העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרי צריכה מתכלים לניקוי וטיפוח הבית, יוצאת בימים אלו, לקראת החגים, במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף, שמטרתו השקת מותג חומרי הניקוי טאצ' ובהיקף של מיליוני ₪ .
החברה תעלה קמפיין ארצי רחב היקף, עוד לפני החגים, שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ודיגיטל .
בפרסומת, אילנית לוי מצולמת במצבי ניקיון שונים, בכל פעם עם מוצר אחר, תוך שהיא מציינת לבסוף כי מצאה את הקמפיין שמוציא אותה מי שהיא באמת: "חולת ניקיון" .
בנוסף, במסגרת המהלך ייחשפו מוצרי המותג המתאפיינים באיכות גבוהה ובמחיר משתלם, כן יעלה אתר אינטנט ייעודי לטאצ' בו יופיעו מוצרי המותג, לרבות הדרכות ועצות לניקוי נכון. גם הפרזנטורית שידועה כחולת ניקיון תשתף בו טיפים לניקוי יסודי ונכון של הבית.
הוספת תגובה