הקמפיין סכיכובה של אילנית לוי יעלה בתחילת חודש יולי, בתקציב של 1 מיליון ₪ ויכלול בין הייתר: סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ושילוט בכל סניפי הרשת.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל בית האופנה GOLBARY: "עונת הארועים בפתח, ועם החזרה לשיגרה החלטנו לעצב קולקציה ייחודית, עשירה ומגוונת של בגדי ערב לנשים, המתאימים לארועים קטנים וגדולים. כמו כן החלטנו להשקיע בקמפיין רחב לקולקצית הערב לצד תמחור שמלות ערב, חליפות ואקססוריז במחירים לכל כיס, ובכך ליצור בולטות וייתרון".
אילנית לוי בת ה-37, זכתה בתואר מלכת היופי בשנת 2001, נבחרה לייצג את ישראל בתחרות מיס תבל אליה הגיעה למקום השישי. כיום, מגישה תוכנית בידור שבועית הזוכה להצלחה רבה, נשואה למגיש הטלוויזיה אלירז שדה, ויש לה שני ילדים מנישואיה הקודמים.
בית האופנה GOLBARY, נמצא בבעלות האחים דוד, משה ויעקוב גולברי.
הרשת מונה כיום 85 סניפים ברחבי הארץ.
הוספת תגובה