עמוד הבית » קוסמו קליניק – שלושה מכשירים איטלקיים חדשניים להקפאת שומן, טיפול בצלוליטיס וחיטוב הגוף

קוסמו קליניק – שלושה מכשירים איטלקיים חדשניים להקפאת שומן, טיפול בצלוליטיס וחיטוב הגוף

טיפול בהקפאת שומן לצד טיפול קוסמטי, צילום: נעמה משיח כהן
בתחילת השבוע נפתחה קליניקת הבוטיק השנייה של רשת קוסמו קליניק בהרצליה פיתוח. היא פרי יוזמתם של שלושה יזמים ישראלים - זולתן זלדי, אור משה ודוד מאיה שהחלו את דרכם באיטליה. היזמים פיתחו מכשירים המציעים טיפולי גוף הן לגברים והן לנשים, והכול במקום אחד.

הם החלו בפעילותם לפני כ-15 שנה, וכיום ברשותם המכשירים המתקדמים ביותר מבחינה מקצועית. מטרתם היא לתת למטופלים חוויה הוליסטית ותוצאות מהירות. לחברה קיימים 3 מכשירי דגל עם טכנולוגיות שונות: מכשיר להקפאת שומן, מכשיר לחיטוב גוף וצלוליטיס ומכשיר לטיפולי פנים. לפני כל טיפול, הצוות מתאים את הטיפול לצרכיו ולציפיותיו של הלקוח, ובוחן את מצבו הבריאותי כדי להתאים תוכנית טיפולים מותאמת אישית. בכל חדר בקליניקה מוצב מכשיר אחר, לנוחות מרבית של המטופלים. במהלך הטיפול, הקוסמטיקאית משלבת שימוש במכשירים השונים על-פי התוכנית המותאמת, כדי להעניק למטופלים חוויה הוליסטית ותוצאות מיטביות.

מכשיר הקריו להקפאת שומן עד -10°C, ו מכשיר EMS לחיטוב שרירים באמצעות רטט. כל המכשירים מתקדמים ומספקים חוויה בטוחה, יעילה ונוחה למטופלים.

ידית הקפאת שומן, צילום: נעמה משיח כהן

 

>>>תל אביב – העיר הלבנה: פנינת באוהאוס בים התיכון

קוסמו קליניק מצוידת בשלושה מכשירי דגל חדשניים:

  1. מכשיר V-SHAPE III – ייחודו במסלול חימום מבוקר המגיע עד 38 מעלות צלסיוס בלבד, כדי למנוע כוויות על העור.
  2. מכשיר קריוליפוליזיס  – מכשיר להקפאת שומן המגיע עד -10 מעלות צלסיוס. המכשיר מחובר לאזור הטיפול באמצעות ידית ייעודית, לאחר החלקת מגבת מגן על העור, ומקפיא את תאי השומן במשך כ-45 דקות. לפני הטיפול נעשית בדיקה של עובי שכבת השומן באזור באמצעות סרגל מיוחד.
  3. מכשיר EMSculpt – מחטב את שרירי הגוף באמצעות ידית רטט מיוחדת. טיפול של 30 דקות שווה ערך לכ-3,500 כפיפות בטן. מתאים במיוחד למי שאינו מעוניין בפעילות ספורטיבית אינטנסיבית אך מעוניין בחיטוב וחיזוק שרירים.

ראיון עם זולתן זלדי מבעלי חברת קוסמו קלינק, צילום ועריכה: מוטי דביר.

 

כל המכשירים מתקדמים ומספקים חוויה בטוחה, יעילה ונוחה למטופלים השואפים לתוצאות גופניות מרשימות. בנוסף לטיפולי הגוף, קוסמו קליניק מציעה גם מגוון טיפולים נוספים: אבחון עור הפנים, מזו תרפיה . בקרוב תיפתח מחלקת אסתטיקה חדשה, שתאפשר שילוב של הזרקות קוסמטיות לצד מוצרי מותג איכותיים הכוללים חומרים פעילים ייחודיים.

טיפול חיטוב הגוף, צילום: נעמה משיח כהן

 

הצוות המקצועי מתאים את תוכנית הטיפולים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, ציפיותיו ומצבו הבריאותי. מטרת החברה להעניק למטופליה חוויה הוליסטית וכוללנית של יופי, בריאות גוף ונפש, ולספק תוצאות גופניות ויזואליות מרשימות.

כתובת: החושלים 5 הרצליה

לינק לאתר: www.cosmoclinic.co.il