קמפיין הומוריסטי המתייחס לדינמיקה בין הפרזנטורים, מציג את השינויים שנעשו במחלקת העיצוב של קסטרו, בית האופנה המוביל בישראל. כחלק מהשינויים עברו בקסטרו להקפדה יתרה על איכויות הבדים ולכן משתמשים בבדים טבעיים, 100% כותנה, כותנת פימה ו100% פשתן וכמובן בהלימה עם הטרנדים הכי נכונים לקיץ.
רון רוטר מנכ"ל קבוצת הודיס קסטרו: "אני שמח על יריית הפתיחה של קסטרו לקיץ 2020 אשר מסמלת את השינויים החשובים שעשינו במהלך השנה האחרונה בכל הפרמטרים ובעיקר בכל הקשור למחלקת העיצוב, תוך הקפדה על איכויות ומחיר".
מור פסו, סמנכ"לית השיווק: "כחלק מהשינויים שהמותג עבר בשנה האחרונה, מהעיצובים, הגזרות האיכויות והמחירים, החלטנו שחייבים לצעוק "שינוי" בצורה שונה ובולטת.
רק מותג האופנה המוביל בישראל יכול להמציא מגרש משחקים משלו ולייצר שפה חדשה, פרשית, הומוריסטית ובעיקר מבודלת מכל מה שאנחנו רגילים לראות במותגי אופנה אחרים".
על קולקציית הספארי:
קסטרו ממשיכה להתחדש עם קולקציית קיץ מתוחכמת ומלאה בסטייל. קולקציית הספארי מביאה איתה בשורה צעירה, מדויקת ואיכותית.
הקולקציה מאופיינת בתשומת לב לפרטים הקטנים ודגש על הטרנדים החמים ביותר.
קולקציית הספארי מאופיינת בבדים טבעיים כותנה ופשתן, גזרות הלקוחות מהעולם הגברי, כיסים גדולים, מכנסיים רחבים, וכתפיים מודגשות. הדפסי ספארי שנוצרו בסטודיו לעיצוב של קסטרו בעבודת יד. צבעי אדמה, בדגש על קאמל טרנדי וכמובן דיטיילים משלימים כמו כפתורי עץ טבעיים, חגורות חבל ואבזמי עץ. בקולקציה ניתן למצוא גם תיקים, סנדלים ושאר פריטי פאשן שישלימו את הלוק.
בנוסף קסטרו התאימה את הבדים לתנאי האקלים הישראלי, תוך כדי שימוש בבדים נושמים ואריגים איכותיים-100% פשתן, 100% כותנה, ויסקוזה וכותנת פימה.
טווח מחירים- 59.90-299 ₪.
הוספת תגובה