עמוד הבית » קולקציית הלבשה תחתונה נגישה שחושבת על נשים שנפגעו ועל נוחות

קולקציית הלבשה תחתונה נגישה שחושבת על נשים שנפגעו ועל נוחות

קולקציית הלבשה תחתונה נגישה ADAPTIX צילום: מאור כהן
דלתא, מותג ההלבשה התחתונה הוותיק, מציגה כיוון חדש ומרגש עם קולקציית ADAPTIX, שכוללת לא רק עיצוב ארגונומי ושימוש בפתרונות נוחות כמו סקוצ'ים לפתיחה וסגירה, אלא גם מתן דגש מיוחד לחיילות שנפגעו במלחמה.

לנשים אלו, שחוו פגיעות פיזיות קשות והקריבו את גופן למען המדינה, מגיעים לא רק מוצרים שמותאמים לצרכים הפיזיים המיוחדים שלהן, אלא גם כאלה שמכילים חשיבה עמוקה על הנוחות והאסתטיקה. הקולקציה פותחה מתוך הבנה שאסתטיקה היא חלק חשוב בהרגשה היומיומית של נשים, ובעיקר של אלו שחוו פגיעה בגופן. הצוות בדלתא עבד מתוך ראייה כוללת של הנשים הללו, והקולקציה מספקת להן פתרון הלבשה שמאפשר להן להרגיש טוב עם עצמן, גם במהלך שלבי החלמה מורכבים. מדובר בבגדים שלא רק נוחים, אלא גם אסתטיים ומעוצבים בצורה שתשמור על תחושת היופי והביטחון העצמי.

צילום: מאור כהן

>>>אתנו זה נגמר – בימוי ג'סטין בלדוני 

הבדים הגמישים והאיכותיים מסדרת Delta 720 STRETCH מבטיחים שהבגד יתאים באופן מושלם למבנה הגוף, גם כאשר הגוף משתנה בעקבות פציעות. בנוסף, השימוש בסקוצ'ים הופך את התהליך של לבישה ופשיטה לפשוט יותר – דבר קריטי עבור נשים הסובלות ממוגבלויות זמניות או קבועות.

צילום: מאור כהן

 

הגישה של החברה, שמעמידה את הנגישות במרכז, אינה מתבטאת רק במוצרים עצמם, אלא גם במודעות לקהילה. החברה שמה לעצמה מטרה להיות קשובה ולספק מוצרים המותאמים לצרכים של נשים אשר תרמו רבות למדינה. בין אם מדובר בחיילות שנפגעו או נשים הזקוקות להתאמות בעקבות מצבים רפואיים, הקולקציה החדשה מספקת לא רק מענה פיזי, אלא גם מענה רגשי.

צילום: מאור כהן

 

גישה אנושית המדגישה את השילוב  של צרכי הקהילה במוצריה, תוך יצירת תחושת הערכה כלפי אותן נשים שהקריבו רבות למען החברה הישראלית.