עמוד הבית » פריימר עם קרם לחות, מוצרי טיפוח לשיער

פריימר עם קרם לחות, מוצרי טיפוח לשיער

פריימר לחות מסדרת ויטמין C, צילום: אורי גרון

פריימר עם קרם לחות ויטמין c

קרם לחות הפועל במקביל גם כפריימר והמעניק יתרון כפול לשמירה על רמת לחות נאותה ועמידות האיפור. מקצר תהליכים וזמן, בעל מרקם קטיפתי מרגיע, נספג בקלות ובמהירות, מזין את העור ויוצר שיכבה מיקרוסקופית, בלתי מורגשת, המגינה על העור מפני תחושות יובש, מתח ונזקי קרינה וסביבה. הקרם מועשר בנגזרת עמידה של וויטמין C ושמן היפופיאה הפועלים כנוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים), משפרים את נראות העור ומסייעים לשמירה על גוון אחיד. מכיל בנוסף חומצה היאלורונית, חמאת שיאה, ניאצינאמיד והממליס ממקור צמחי, המזינים את העור מייד עם המריחה, ויוצרים תחושת רכות וגמישות נעימה. מרכיב הפריימר מחליק את המרקם, מעניק עמידות לאורך זמן ומונע שקיעת האיפור בנקבוביות ובקמטוטים. מתאים לכל סוגי העור ולכל סגנון איפור. היפואלרגני.

קרם המשלב תועלות של לחות מזינה ופריימר במריחה אחת, מעניק מראה אחיד ומקבע את האיפור, מסייע בהגנה מנזקי פוטו-אייג'ינג (נזקי חמצון) . מכיל נגזרת עמידה של ויטמין C, מסייע בהגברת המיצוק והגמישות, מפחית כתמי גיל ומאחד גוון. ויטמין C מגן ונוגד חמצון שמן זרעי היפופיאה וניאצינאמיד.

מרכיבים עיקריים:

ויטמין C ויטמין חיוני לשמירה על בריאות העור, עשיר בנוגדי חמצון המונעים נזקי רדיקלים חופשיים. משפר את נראות העור ומסייע בשמירת גוון עור אחיד.

שמן היפופיאה עשיר בוויטמינים נוגדי חמצון. מסייע בנטרול נזקי הרדיקלים החופשיים, מעניק רכות וגמישות לעור.

ניאצינאמיד (ויטמין B3) – מסייע לטיהור והרגעת העור, מפחית אדמומיות, יובש וגירוי בנקבוביות העור, משפר את המרקם ומראה העור.

קומפלקס לחות – חומצה היאלורונית, חמאת שיאה וגליצרין יוצרים מעטפת לחות ומעשירים את העור בלחות זמינה. מעניקים לעור יכולת להתמודד עם נזקי פוטו-אייג'ינג, מפחיתים אדמומיות ומסייעים בשיקום העור.

מרכיבי הרגעה – הממליס, אלנטואין ופנטנול מסייעים בשמירה על הלחות, מרגיעים מתח בעור ומחליקים את המרקם.

אופן השימוש: מרחי את הקרם על פנים נקיות לפני האיפור בתנועות עיסוי עד לספיגה מוחלטת. ניתן לערבב את הקרם עם מייק-אפ ולמרוח על כל אזור הפנים.

פריימר לחות מסדרת ויטמין C, צילום: אורי גרון

 

 אזהרות: יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. לשימוש חיצוני בלבד. אין לבלוע. יש להימנע ממגע בעיניים. במקרה של מגע בעיניים יש לשטוף מיד במים. להרחיק מילדים. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים. אין להשתמש על עור מגורה או פגום. להפסיק את השימוש עם הופעת סימני גירוי.

לשימוש יום-יומי, לכל סוגי העור , היפואלרגני , ללא פרבנים.

נסיינית המערכת: פריימר לפנים מרכיב חשוב הניאצינאמיד. הפריימר יוצר מראה אחיד לעור, ממצק את העור ומסייע במראה צעיר יותר, מוסיף לחות ושימושו לפני איפור כבסיס לטיפוח העור. לגבי האריזה העיצוב אסתטי ואטרקטיבי. המרקם נעים לשימוש, מעניק תחושה טובה על העור  וספיגה טובה. החוויה הכוללת של השימוש במוצר היא חיובית ונעימה.

שמפו ומרכך קרטין לשיער עדין או חלש

 שמפו ומרכך הוואי קומפלקס קרטין, בפורמולה מועשרת הבונה את סיב השערה מבפנים. מעניק לשיער מגע של משי, מזין ומשקם את שיערך, מפחית את שבירת סיב השערה, מגן עליו, מאפשר סירוק קל יותר. מעניק לו מראה בריא ורענן, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

קומפוזציה שמפו ומרכך הוואי קרטין צילום: סטודיו אלדד שואו

מחיר מומלץ : 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל

מחיר מומלץ : 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

נסיינית מערכת: הקרטין: חלבון טבעי בשיער שמסייע לחיזוק, הוא מוסיף נפח לשיער חלש, מחזק את השיער, מפחית שבירת שיער ומשפר את המראה ומרקם השערה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה