עמוד הבית » פסטיבל הקוקטיילים של תל אביב

פסטיבל הקוקטיילים של תל אביב

צילום: OzOhayon
השנה הפסטיבל חוזר בשנה נוספת, בתאריך שונה, בניסיון להכניס קצת אור בימים הקשים האלה, הוא יתקיים בין התאריכים 1-2.8.24, באולם טראסק, בנמל תל אביב.

פסטיבל הקוקטיילים של תל אביב חגג את מהדורתו הראשונה ב-5-6 באוקטובר 2023. מה שהתחיל כחגיגה עירונית תוססת, הפך במהרה לנקודת ציון היסטורית עגומה. במהלך מסיבת הנובה באירוע, איבד הצוות מלצרית יקרה מהאלכימאי, בשבת השחורה. בדיעבד, הפסטיבל סימן את קו פרשת המים – האירוע הגדול האחרון בישראל טרם השתנו חיינו ללא היכר. מול המציאות החדשה והכואבת, בחר צוות הפסטיבל להפוך את כאבם לכוח מניע. הם הקדישו את עצמם למשימה חדשה: להביא רגעים של אור ונחמה למשפחות החטופים.

מאז, הצוות מקיים בהתנדבות אירועים רבים עבור משפחות אלו, ממשיכים את רוח הפסטיבל בדרך חדשה ומשמעותית, ומדגימים את כוחה של הקהילה בעתות משבר. במסגרת הפסטיבל, רוכשי הכרטיסים יהינו מטעימות של 22 קוקטיילים מיוחדים וקלאסיים שנרקחו על ידי האלכימאי עם מותגי האלכוהול הבינלאומיים של חברת הכרם. מגוון הקוקטיילים כולל: קוקטיילים על בסיס מותגים בינלאומיים, קוקטיילים עם תמציות ועשבי תיבול, שיקויים מרחבי תבל, קוקטיילים על בסיס גלידה, קפה ושוקולד ועוד המון טעמים מסעירים ומענגים!

צילום: OzOhayon

 

>>> טעימות וסיפורים מאחורי האוכל: רוח חדשה ומרתקת בכפרים הדרוזים 

במהלך הפסטיבל האורחים יגלו 10 חוויות קולינריות ומיקסולוגיות מדהימות הכוללות: 18 עמדות ברים אקסקלוסיביים, מתחם CANDY LAND  וחטאים מתוקים, מתחם LOST PARADISE, מתחם EXCLUSIVE VIP, מתחם קולינריה, מסיבת קוקטיילים ושקיעה על גג הנמל, Main stage live D'J sets , חווית DETOX, קוקטיילים מולקולריים של המדען המטורף וסדנאות מיקסולוגיה. הפסטיבל מתקיים בחמישי (1 באוגוסט שקיעה) ובשישי (2 באוגוסט צהריים), בסוף כל יום הפסטיבל הופך למסיבת קוקטיילים עם הדיגיי'ז המובילים בתל אביב, מופעי פירוטכניקה, לייזרים , אש והמון הפתעות נוספות.

צילום: OzOhayon

 

נוסף לכרטיס הרגיל, ניתן לרכוש כרטיס VIP הכולל: כניסה ל VIP Chillout Zone, מארז קוקטיילים Limited edition  אישי, מארז Detox Recovery, פינוק מרענן ומושחת מגלידות נסטלה, השתתפות באחת מסדנאות המיקסולוגיה בפסטיבל. מותגי האלכוהול המשתתפים בפסטיבל: וודקה עלית, טקילה 1800, ברבן ג'ים בים, וודקה עלית, טקילה קוארבו, יגרמייסטר, קואנטרו, אמרטו דיסרונו, לימונצ'לו וילה מסה, ג'ין רוקו, רום קראקן,קוואנטרו.

צילום: OzOhayon

 

נועם אור, בעלי האלכימאי: "אנחנו פותחים את ההרשמה לפסטיבל ברגשות מעורבים. לא שוכחים את מי שאיבדנו והפסטיבל השנה מוקדש להם. הפסטיבל מתקיים השנה במטרה לפזר אור ואהבה בימים קשים אלו, ולהזכיר לכולנו שאנחנו משפחה אחת גדולה, אמנם עם דעות שונות, אבל מכל הצדדים יכולים להגיע ולחגוג יחד. אני מתרגש לפגוש את הקהל שלנו השנה במיוחד ומאחל לימים טובים יותר, שיתנו לכולנו סיבות לשמוח שוב."

*לאור בקשות הקהל, השנה יהיה גם מתחם מיוחד לחובבי האלכוהול הלא כשר עם מותגי פרימיום מיוחדים אשר יוגשו במתחם חיצוני ונפרד.

לרכישת כרטיסים:  http://bit.ly/452Hflx

עלות כרטיסים:

כרטיס יומי, מכירה מוקדמת – 150 ₪

כרטיס יומי VIP , מכירה מוקדמת- 275 ₪

כרטיס יומי, סבב 2 – 175 ₪

כרטיס יומי סבב 3 – 200 ₪

כרטיס יומי, VIP – 350 ₪

*מספר הכרטיסים מוגבל, הכניסה מגיל 18 ומעלה.(כל סבב מציין מספר מוגבל של כרטיסים. ברגע שהכרטיסים נגמרים נפתח סבב מכירה נוסף).

1.8.24 , יום חמישי, פסטיבל – 22:00-16:00  לאחר מכן מסיבת AFTER PARTY 24:00-22:00

2.8.24 , יום שישי, פסטיבל – 16:00-11:00 לאחר מכן מסיבת AFTER PARTY 18:00-16:00