עמוד הבית » ערכת עזרה ראשונה – איך בוחרים את הסוג המתאים לכם באמת?

ערכת עזרה ראשונה – איך בוחרים את הסוג המתאים לכם באמת?

FREEPIK
במאמר זה ננסה להסביר איך בוחרים את רשימת הציוד בצורה הנכונה עבורנו, אילו סוגי ערכות עזרה ראשונה קיימים ומה היתרונות של הרכבים שונים. נזכיר שערכת עזרה ראשונה צריכה לתת לנו מענה ראשוני במקרי חירום רפואיים כגון פציעות, כוויות וכדומה.

ציוד חשוב זה צריך להיות נגיש ואסור לנו לרגע לזלזל בחשיבותו גם כאשר אנחנו מרגישים בטוחים בסביבה הביתית שלנו או בעבודה – כגון עבודה משרדית או עבודה ללא חשיפה לסיכונים. הניסיון מראה שבכל מקום עשויים להתרחש מקרי חירום ועלינו להתכונן אליהם מבעוד מועד.

איך רוכשים ערכות עזרה ראשונה מתאימות?

זה שהחלטתם לרכוש תיק עזרה ראשונה או ערכת עזרה ראשונה זה לא אומר שיהיה לכם קל לבחור אותה. כיום בשוק תוכלו למצוא מבחר ענק של ערכות עזרה ראשונה מסוגים שונים. לכל ערכה יהיו את הפלוסים ואת המינוסים שלה, אתם מצדכם תרצו לדעת שרכשתם בחוכמה. הרי ערכות יקרות עשויות להיות כאלה שההוצאה הכספית עליהן תכביד עליכם. מצד שני ערכות זולות וקטנות עלולות להיות ערכות שלא יספקו את מבוקשכם עם חוסרים בציוד בסיסי קריטי – אף אחד מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמו מנסה לטפל במקרה חירום וכל מה שהוא מוצא בערכה זה פלסטרים ופינצטה. הכנו לכם כמה טיפים חשובים שיאפשרו לכם לרכוש את הערכה המושלמת לעזרה ראשונה. אל תביאו את עצמכם למצב בו תרכשו עזרה ראשונה בלי לעבור על כל הפרמטרים.

חשוב לוודא שבערכה שלכם ישנם מוצרים המאפשרים לתת מענה למרבית מקרי החירום. חשוב שיהיה לכם ציוד ניקוי וחיטוי פצעים, ציוד חבישה לפצעים קלים ולעצירת דימומים קשים יותר כגון חוסמי עורקים, ציוד קיבוע למקרה של שבר, תכשיר להרגעת העור, מספריים לחבישה, פינצטה להוצאת גופים זרים, פתרונות לטיפול ראשוני בכוויות, מנשם מציל או מסכת הנשמה, פנס ועוד.

היכן תרצו לשים את הערכה?

ערכת עזרה ראשונה צריכה להיות במקום ייעודי אליו יהיה לכם קל להגיע. בעת רכישת ערכות עזרה ראשונה תרצו לדעת מראש היכן אתם מציבים אותן. אל תגרמו לעצמכם להחליף את המקום רק בגלל שהוא לא מספיק גדול או רחב. את הערכה הנבחרת יהיה עליכם להתאים למקום בו אתם מיועדים לשים אותה. כמובן שתוכלו לבחור את המקום הרלוונטי בהתאם לגודל ולרוחב שלו. אך יש כאלה שיודעים מראש שיש להם מגבלות שחובה להתייחס אליהן.

מדוע החלטתם לרכוש את הערכה?

לכל אחד אמורות להיות סיבות אחרות שבגינן הוא רוכש ערכות עזרה ראשונה. יש כאלה שעושים זאת לבית שלהם, לכן הערכה יכולה להיות ערכה בסיסית. אם מדובר על ערכה המיועדת לטיולים, היא צריכה להיות ייעודית למשימה הזאת. כיום תוכלו למצוא ערכות מוכנות לעזרה ראשונה, כאלה שמתאימות לייעוד אחר. אל תרכשו ערכה שרק בזמן אמת תגלו כי היא אינה מתאימה לשאיפות שלכם.

מאיפה תרכשו ערכה לעזרה ראשונה?

למרות שיש מבחר ענק של ערכות עזרה ראשונה, לא תמצאו אותן בכל מקום שהוא. כדי שהרכישה תהיה רכישה אפקטיבית יהיה עליכם לדעת מהיכן תבצעו אותה. בחלק מהמקרים המקום שממנו תרכשו את הערכה עשוי להגביל אתכם רבות. לפיכך תדאגו לבחור את הערכה בהתאם למבחר הקיים בחנות בה תרצו לבצע את הרכישה. תזכרו כי יש חנויות ייעודיות מהן תוכלו לרכוש ערכות מיוחדות לעזרה ראשונה. חשוב מכל שלפני הרכישה תתייעצו עם נציג בעל הכשרה רפואית שיוכל להבין באופן מדויק את הצורך שלכם וימליץ לכם על הערכה הנכונה או ירכיב לכם רשימה של הציוד שכדאי לכם לשים בתוך תיק עזרה ראשונה שלכם. בחברת מדיסקופ הנציגים שם פרמדיקים בעלי ניסיון רב בשטח על בסיסו יתנו לכם הכוונה מדויקת ומתאימה לכם ביותר.

תגובה

הוספת תגובה