הכירי את התוים המועדפים עלייך ובכך תצמצמי את החיפוש – תמצאי ניחוח מתאים בקלות. תשאלי את עצמך, מה את אוהבת במוצרים אחרים? את ניחוח נר הדובדבן או ריח דומה?
התשובה אצלך….
שכבות ושילובי בשמים:
- כדי ליצור את חותם הניחוח האישי לך, ניתן לשלב 2-3 בשמים גם יחד.
- בישום בשכבות יכול להיות מהריח הקליל לריח החזק ביותר לחותם עוצמתי.
- לעומת זאת, אם תתחילי בניחוח העשיר ותסיימי בקליל יותר תצרי ניחוח נשי מרענן.
- הדרך שלך היא ליצור חותמת בישום ייחודית לך.
פרופיל ריח, כיצד לבחור את חתימת הניחוח שלך?
- בעולם הבישום, משפחות ניחוח הן דרך לסווג איך מריח הבושם ולא מה הוא מכיל. יש 8 משפחות חושניות המתחלקות לשתי קבוצות עיקריות:
- הקבוצה החמה כוללת ניחוחות שרף, ונילה, אוריינטלי
- והקבוצה הרעננה כוללת הדרים, פרחוניים וארומטיים
- ניחוחות הCHYPRE וניחוחות עציים כמו ברוש ואורן מהווים הכלאה בין מרענן לחם
- פרופיל ריח מתייחס גם לתווים ראשיים או כיצד בנוי הניחוח
3 רגעים עיקריים בהתפתחות הניחוח….
- תו עליון – הרושם הראשוני.
- תו הליבה- נושא הבושם.
- תו הבסיס-הזהות האמתית של הניחוח
תשומת הלב מונעת בוודאות על ידי התווים הראשוניים, אך הלב והבסיס הם החשובים ביותר, כי הם אלו היוצרים את "ההתייבשות" (העליון מתאדה) ומהווים את חתימת הניחוח. הריח הסופי מופיע רק לאחר שתו הבסיס נחשף לחלוטין.
כמה נקודות חשובות…
- מציאת הניחוח תלויה באישיות שלך ובמה שאת רוצה לשדר.
- בחירת ניחוח היא אישית ומבוססת על העדפות אישיות.
- את אוהבת מגוון ניחוחות, יש לי מלתחה של ריחות בהתאם למצב רוח, לבגד, לעונה…
- הבושם שלך צריך לשדר את האופי שלך ולאפשר לאנשים לזהות אותך עוד לפני שאמרת מילה.
את הבשמים נרסס על הגוף (העור),שיער-מי שאוהבת בעורף, מאחורי האוזניים או פרק כף היד ניתן גם.
לסיכום,
הימנעי מלנסות יותר מידי בשמים בבת אחת. בדקי את התפתחות הניחוח על העור שלך ואיך הוא גורם לך להרגיש כשהוא התיישב על העור.
קחי את הזמן בבחירה. אל תתפתי לטרנד, או לאופנה.
הניחוח המושלם של אישה אחרת, לא בהכרח שלך.
קחי את הזמן, למדי על עצמך, על הסגנון שאת אוהבת.
חשבי על האירוע עבורו את קונה אותו.
חוש הריח קשור לרגש ולזיכרון, הניחוח מחזיר אותנו לתחושות, ולכן השאלה החשובה היא בשביל מה אני צריכה את הבושם?
מאת: אבי ונציה
השתתפה בכתבה: ורדה שחף-מנהלת הדרכה חברת GA-DE
הכתבה מתייחסת לנשים וגברים כאחד.
הוספת תגובה