עמוד הבית » עיצוב גבות המראה של הפנים שלך

עיצוב גבות המראה של הפנים שלך

צילום: freepik
גבות מהוות את המסגרת הטבעית לעיניים, ובעלות השפעה גדולה על המראה. באמצעות עיצוב הגבות ניתן לקבוע מראה רך או נוקשה, אלגנטי ומסודר, להסתיר פגמים קלים סביב העין ולהדגיש את תווי הפנים הטבעיים.

סוגי עיצוב גבות – עיצוב גבות טבעי, שיטת השערה,שיטת הפודרה.

חשוב לדעת כי עיצוב הגבות חייב להיות אינדיבידואלי ובהתאמה אישית, ולא כל סגנון עיצוב גבות מתאים לכל מבנה פנים. לפנים ארוכות וצרות לרוב יתאים עיצוב הגבות המסורתי, הגבות המעוגלות אשר יוצרות מסגרת עדינה מותאמת, לפנים עגולות מתאים דווקא עיצוב הגבות המשולשות מעניקות מעט חדות, ואילו גבות שטוחות וישרות יתאימו למבנה פנים קטנות יחסית ומצח קטן.

את הגבות ניתן לעצב במגוון סגנונות, כאשר חלק מן השיטות דורשות תחזוקה שוטפת ברמה השבועית או מעט יותר מזה, וחלק ניתנות לפתרון של קבע.

סוגי עיצוב גבות

בין הטכניקות המובילות לעיצוב גבות:

עיצוב גבות טבעי – עיצוב גבות באמצעות מריטה בפינצטה או שעווה. מתאים לבעלות גבות מלאות ועבות, לצורך ניקוי השערות סביב הגבה,  דיקוק של הגבות ועיצוב הצורה שלה.

יתרונות של עיצוב גבות טבעי בשיטה זו היא היכולת לשנות ולחדש את מראה הגבות לעיתים תכופות, שכן מדובר בתוצאה עמידותה תלויה בקצב הצמיחה של הגבות, לרוב בין ימים אחדים לשבועיים ימים לכל היותר. למפגש טיפולי בודד, כאשר הקפדה על שגרת ביקור שבועי מספקת פתרון לא זול בכלל.

שיטת הפודרה – עיצוב גבות בשיטת הפודרה מיועדת לנשים בעלות גבות דקות, חסרות ו/או לא סימטריות, וכוללת מילוי והשלמה של הגבה וסידור של תצורה קבועה באמצעות הזרקת פיגמנט ייחודי ועדין אל חלקים שונים בגבה, מה שמביא להשלמה במקומות בהם חסרה שערה טבעית, תוך שימוש בפיגמנט אשר מותאם לצבע השיער הטבעי ויצירת מראה של הצללה טבעית. מדובר בפתרון עמיד לתקופה ארוכה יחסית.

שיטת השערה – עיצוב גבות בשיטת השערה מיועד אף הוא לספק פתרון קבוע יותר , כאשר שונה משיטת הפודרה בה הפיגמנט המוזרק מייצג את עיקר הגבה, בשיטת השערה מתבצע שימוש בהדמיית שיער טבעי, תוך משיכה והשלמה לקבלת גבות מעוצבות במראה טבעי לחלוטין.

יתרונות של עיצוב גבות בשיטת השערה ובשיטת הפודרה

חיסכון כלכלי- בטיפול בודד ניתן פתרון קבע לתקופה ארוכה חוסך את ההוצאה השבועית ו/או את השימוש בתכשירי איפור לצורך מילוי ועיצוב הגבה.

חיסכון בזמן- אין צורך בעיסוק יום יומי או קביעת תורים שבועית לצורך טיפול ועיצוב הגבה.

מראה נקי- מראה נקי משערות מיותרות, אלגנטי ומטופח.

טיפולים המבוססים על פיגמנט הם טיפולים בתחום האיפור הקבוע, מתבססים בדכ על שימוש בפיגמנטים על בסיס מינרלים טבעיים, בטוחים לשימוש ועמידים.

בכדי לקבל תוצאה טובה מומלץ ללכת למישהי מומחית בתחום עיצוב גבות