עמוד הבית » סמסונג כובשת את שוק הטלוויזיות בעולם

סמסונג כובשת את שוק הטלוויזיות בעולם

צילום: באדיבות סמסונג
חברת סמסונג הכריזה היום כי זוהי השנה ה-17 ברציפות בה החברה מדורגת במקום הראשון בשוק הטלוויזיות העולמי. ההכרזה באה לאחר שחברת המחקר Omdia ביצעה מחקר שוק בו נמצא כי בשנת 2022, גברה סמסונג על מתחריה בשוק הטלוויזיות העולמי, מה שגרם להובלתה בענף.

סמסונג שמרה על מעמדה במשך השנים מאחר ובחרה להתמקד בקו מוצרי הפרמיום של החברה, זאת על ידי השמת דגש על טכנולוגית ה- QLED ו- ה-Neo QLED. במהלך שנת 2022, סמסונג מכרה כ-9.65 מיליון טלוויזיות מטכנולוגית QLED ו-Neo QLED. נתון גבוה זה של מכירות הביא את סך המכירות מאז השקת הטלוויזיות ב-2017 ל-35 מיליון טלוויזיות. במהלך השנה שחלפה, שלטה סמסונג גם בסגמנט הטלוויזיות הגדולות, עם נתח שוק מדווח של 36.1% בשוק הטלוויזיות מעל 75 אינץ' ו-42.9% בשוק הטלוויזיות מעל 80 אינץ'. בשוק טלוויזיות הפרמיום שמחירן עולה על 2,500 דולר, שמרה סמסונג על נתח השוק הגדול ביותר מבחינת הכנסות – 48.6% מהשוק.

"המעמד המוביל שלנו בענף ב-17 השנה האחרונות, התאפשר הודות לנאמנות המתמשכת של הצרכנים והאמון שהם נותנים במוצרינו. נמשיך לסלול את הדרך וליצור את חוויות השימוש הטובות והמהנות ביותר, שמציעות הרבה מעבר לתמונה איכותית", אמר צ'אול-גי קים, סמנכ"ל בכיר בחטיבת התצוגה הוויזואלית בסמסונג.

העובדה כי סמסונג מובילה בשוק הטלוויזיות במשך 17 שנה ברציפות, היא עדות למחויבותה להביא לשוק את המוצרים החדשניים ביותר עם עיצוב ממוקד משתמש וחווית שימוש משודרגת. השקת טלוויזיות ה-Bordeaux ב-2006 הייתה יריית הפתיחה לאימוץ טלוויזיות ה-LCD לחיק המיינסטרים עם עיצובים מתוחכמים ומארזים קלי משקל. זו גם הייתה הפעם הראשונה שסמסונג דורגה במקום הראשון בשוק הטלוויזיות העולמי. מאז המשיכה החברה להעמיד לרשות הצרכנים טכנולוגיות פורצות דרך עם השקת טלוויזיית ה-LED הראשונה ב-2009 והטלוויזיה החכמה ב-2011. סמסונג המשיכה להחזיק במעמדה המוביל בשוק במהלך שתי ההשקות האלה ולאחריהן.

סמסונג אף המשיכה לדחוק את גבולות החדשנות ואיכות התמונה עם מוצרים שצוידו במיטב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. לראשונה בענף בשנת 2017 הגדירה סמסונג את המונח "הדור הבא במסכים" עם חשיפת טלוויזיית ה-QLED הראשונה שעשתה שימוש בטכנולוגיית Quantum Dot כדי להגיע לנפח צבע של 100%. ב-2018 השיקה החברה את טלוויזיות ה-QLED 8K פורצות הדרך, ובעקבותיהן את מכשירי ה-Neo QLED עם טכנולוגיית ה-Quantum Mini LED וב-2021 גם את מסכי ה-MICRO LED הכוללים תאורה עצמית. אוסף זה של טכנולוגיות מתקדמות הגדיר מחדש את הרף בכל הנוגע לאיכות התמונה בטלוויזיה והציב פעם אחר פעם סטנדרטים חדשים של ביצועים.

 

סמסונג עומדת בחוד החנית של החדשנות עם השקת מוצרים חלוציים כמו סדרת ה-Lifestyle. החל בעיצוב האייקוני של ה-Serif ב-2016 והמשך במוצרים כמו ה-Frame, ה-Sero, ה-Terrace, ה-Premiere וה-Freestyle וממשיכה לפתח את קווי המוצרים שלה עם עיצובים שמעצימים את חוויית המשתמש. בשנת 2023 סמסונג צפויה להמשיך במחויבותה לחדשנות עם פיתוח טכנולוגיות אינטואיטיביות הממוקדות במתן מענה לצורכי המשתמשים. SmartThings יאפשר אינטגרציה חלקה וקישוריות בין מספר מכשירים תוך מתן עדיפות עליונה לשמירה על האבטחה, וייתן בידי משתמשים את הכוח ליצור לעצמם חוויות שימוש התפורות לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלהם.

תגיות

הוספת תגובה

הוספת תגובה