כחלק משדרוג חווית הקנייה בסופר-פארם החל מהחודש תוכלו לבחור במחלקת הקוסמטיקה בין סלסלה בצבע שחור שמשמעה – אשמח להסתובב בעצמי לבין סלסלה לבנה שמשמעה – אשמח לקבל שירות.
סופר-פארם משיקה שירות חדש במחלקת הקוסמטיקה המאפשר לבחור את סוג השירות אותו תרצו לקבל במחלקת הקוסמטיקה.
כחלק מהשירות ניתן לבחור בין שני צבעי סלסלות: סלסלה שחורה, משמעה – אסתדר בעצמי, אין לי צורך בשירות לבין סלסלה לבנה המסמלת לדיילות המותגים שתשמחו לייעוץ מקצועי.
הסטנדים החדשים נפרשים בימים אלו במרבית חנויות סופר-פארם (למעט סניפי סופר-פארם לוקאל), ומטרתם לשדרג את חוויית הקנייה ללקוחות ולאפשר להן להרגיש בנוח להסתובב בין המותגים השונים מבלי לסרב לשירות.
דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: ״סופר-פארם פועלת באופן מתמיד לשיפור ושדרוג חווית הקנייה בסניפים בכלל ובמחלקת הקוסמטיקה בפרט. השקנו קונספט עיצובי חדש, הכנסנו מותגים חדשים שניתן למצוא רק בסופר-פארם כמו פיקסי, מילוקה ועוד והסלסלות הן שדרוג נוסף".
הוספת תגובה