עמוד הבית » סיפור הצלחה בריטי: HACKETT London פותח את הסניף הראשון בישראל

סיפור הצלחה בריטי: HACKETT London פותח את הסניף הראשון בישראל

השקת חנות האקט בקניון טי.אל.וי, צילום: לנס הפקות
אתמול בבוקר נרשם רגע היסטורי בעולם האופנה הישראלי, עם השקתו של הסניף הראשון של HACKETT London בארץ. המותג הבריטי היוקרתי לגברים בחר להתמקם בקניון TLV בתל אביב, ומביא עמו את הסגנון הבריטי האלגנטי לשוק המקומי.

המותג התחיל בשנת 1983, כאשר ג'רמי האקט פתח את החנות הראשונה שלו למכירת בגדים יד שנייה על כביש המלך בצ'לסי, אנגליה. האקט החל ליצור בגדים משלו על ידי מיזוג סגנונות מסורתיים עם גזרות עכשוויות. הבגדים המיוחדים שיצר היוו פתרון מושלם עבור אלה שחיפשו את המומחיות של Savile Row במחירים אטרקטיביים לאותה תקופה. מאז, המותג התפתח והפך לאחד ממותגי היוקרה הנחשקים בעולם. כיום, HACKETT מתהדר ביותר מ-160 חנויות ברחבי העולם, כולל בספרד, בלגיה, פורטוגל, צרפת, בריטניה, גרמניה, מקסיקו, הודו, מלזיה, כווית, בחריין, ועתה גם בישראל.

חנות האקט בקניון טי.אל.וי, צילום: לנס הפקות

 

הסניף החדש בתל אביב, המשתרע על פני כ-120 מ"ר, מציע ללקוחותיו חווית קנייה ייחודית המשלבת את מיטב המסורת הבריטית עם עיצוב עכשווי. הינו מותג גברים יוקרתי הידוע באפשרויות הלבוש הנצחיות שלו בהשראת הסגנון הבריטי, וביכולת לשלבם יחד עם טרנדיות אופנתית עכשווית. המותג מציע מגוון רחב של פריטי לבוש ואביזרים לגבר המודרני המחפש איכות ללא פשרות, עם מחירים המתחילים מ-220 ₪.בחנות החדשה, הלקוחות יוכלו להתרשם ממגוון רחב של פריטים, כמו בחנויות המותג בחו"ל. הקולקציה כוללת חולצות מכופתרות, חולצות פשתן, מכנסיים לערב, חולצות טריקו מפשתן, אקססוריז כגון חגורות, נעליים ועוד. המבחר הרחב מאפשר ללקוחות ליהנות מחווית קנייה מלאה ועשירה, בדיוק כפי שהיו חווים בחנויות HACKETT ברחבי העולם.

חנות האקט בקניון טי.אל.וי, צילום: לנס הפקות

 

מה שמייחד את HACKETT הוא הקשר ההדוק שלו לעולם הספורט ומכוניות היוקרה, המשתקף בעיצובים ובאווירה הכללית של המותג.  משלב בצורה מושלמת קלאסיות ואלגנטיות לצד יוקרה, מה שהופך אותו לבחירה מועדפת עבור גברים המחפשים סגנון בריטי אותנטי עם נגיעה מודרנית. הקולקציות של המותג מציעות פתרונות לבוש מגוונים, החל מחליפות אלגנטיות ועד לפריטי קז'ואל איכותיים.

חנות האקט בקניון טי.אל.וי, צילום: לנס הפקות

 

>>> טוסקנה בלב יהודה- המסע המרגש של יקב אולו 

פתיחת הסניף בתל אביב משקפת את המגמה הגוברת של כניסת מותגי אופנה בינלאומיים לשוק הישראלי, ומבטיחה להעשיר את אפשרויות הקנייה עבור חובבי האופנה המקומיים. עם הגעתו המותג לישראל, צפויים הלקוחות ליהנות מגישה ישירה למותג היוקרתי, ללא צורך בנסיעה ללונדון או הזמנה מחו"ל. עם פתיחת החנות, מצטרפת ישראל לרשימה המכובדת של מדינות בהן HACKETT London מציע את מוצריו, ומסמנת שלב נוסף בהתרחבותו הגלובלית של המותג, מחנות קטנה בצ'לסי לאימפריית אופנה בינלאומית.

הסניף החדש  ממוקם בקניון TLV בקומת מסחר העליונה קרליבך 4 תל אביב