עמוד הבית » סטיק הגנה לפנים, קרם ג'ל הגנה לפנים

סטיק הגנה לפנים, קרם ג'ל הגנה לפנים

ג'נסיס סאן סטיק עם אריזה צילום: יעל האן
חדש על המדף

ד"ר פישר משיק סטיק ההגנה לפנים GENESIS SUN הגנה גבוהה (SPF50+) מפני קרני UVA ו-UVB,מניעת פיגמנטציה והזדקנות מוקדמת, מכיל אנטי-אוקסידנטים (ויטמין E ו-Q10),עמיד במים, ללא בושם ופרבנים, מתאים לעור רגיש ומספק לחות ל-24 שעות,מסייע לשמירה על עור בריא, צעיר וקורן לאורך זמן. GENESIS SUN סטיק הגנה לפנים מתאים לשימוש באזורי פנים קטנים ורגישים במיוחד לשמש, מצוין לחידוש מריחה קלה ונוחה במהלך היום.

ג'נסיס סאן סטיק צילום: יעל האן

>>> כוחו של סיפור 

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם  ובאתר ד"ר פישר  במחיר הכרות של 59.9 ₪ בלבד במקום 64.90 ₪, עד תאריך 30.07.

נסיינית המערכת: ישנן כמה יתרונות שהמוצר מעוצב כסטיק הופך אותו לשימושי יותר ויעיל בכמה פרמטרים: מאפשר מריחה מדויקת באזורים ספציפיים בפנים. ניידות, קומפקטי וקל לנשיאה בתיק או בכיס. היגייני אין צורך לגעת במוצר בידיים, מה שמפחית את הסיכון לזיהום. חסכוני מאפשר שליטה טובה יותר על כמות המוצר הנמרחת. נוח  ליישום חוזר במהלך היום, ללא צורך בשטיפת ידיים. אידיאלי להגנה על אזורים רגישים או קטנים כמו סביב העיניים או האף. סטיקים לרוב נוטים להיות פחות דביקים או שמנוניים ממוצרים נוזליים.

קרם ג'ל הגנה קליל המתאים לכל סוגי העור

קרם ג'ל מסדרת הפנים ULTRA LIGHT המשלב מסנן קרינה מתקדם מסוגו המסייע בהגנה מפני קרני UVA ארוכות טווח (UVA1) החודרות לעומק העור וגורמות לפיגמנטציה ולהזדקנות מוקדמת של העור, ומועשר באנטי אוקסידנטים – ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על מראה עור בריא. נון קומדוגני- אינו סותם את הנקבוביות, עמיד מאוד במים, ללא פרבנים, עבר את מבדק סנסיטיב לעור רגיש ונבדק דרמטולוגית.

דר פישר אולטרסול אולטרה לייט קרם ג'ל לפנים, צילום: יעל האן

 

קרם ג'ל הגנה: מחיר מומלץ : 69.90 ₪.תכולה של 50 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובאתר ד"ר פישר, במחירי הכרות לרגל ההשקה.

נסיינית המערכת: קרם ג'ל הוא סוג של מוצר שמשלב תכונות של קרם ושל ג'ל.הוא פחות שמנוני מקרמים רגילים, מה שהופך אותו לנעים יותר לשימוש. נספג בעור במהירות ולא משאיר תחושה דביקה, מספק לחות טובה לעור, אך בצורה קלילה יותר והטקסטורה הג'לית יכולה לתת תחושה מרעננת על עור הפנים.