עמוד הבית » סדרת שמפו ומרכך לניקוי הקרקפת, תחליב הגנה לגוף ולפנים, בייגלה שטוחים

סדרת שמפו ומרכך לניקוי הקרקפת, תחליב הגנה לגוף ולפנים, בייגלה שטוחים

קה 7 שמפו ומרכך, צילום: טל אזולאי
מוצרים חדשים על המדף

סדרת שמפו ומרכך לניקוי עדין של השיער והקרקפת

מותג הטואלטיקה נקה 7, משיק סדרה החדשה, שמפו ומרכך בנוסחה מתקדמת לניקוי עדין של השיער והקרקפת, הכוללת שמפו ומרכך משלושה סוגים עם קומפלקס ייחודי לכל סוג שיער:

שמפו ומרכך משקם עם קומפלקס של שמן קוקוס:  קרטין ופרו וויטמין B5 , המסייעים להזנת השיער והקרקפת בלחות ובמניעת פיצול השערה. למראה שיער בריא ומלא ברק.

שמפו ומרכך מזין עם קומפלקס הזנה של שמן קיק:  שמן ארגן ופרו וויטמין B5 , המסייעים בהזנת השיער והקרקפת ובהענקת גמישות ורכות.

שמפו ומרכך לחות מוגברת עם קומפלקס לחות של פרוטאין אורז: ביוטין ופרו וויטמין B5 , המסייעים בהעשרת השיער והקרקפת בלחות ובהענקת גמישות ורכות.

המוצרים אינם מכילים פרבנים ופתלאטים. לא נוסו על בעלי חיים.

מחיר מומלץ: 12.90 ₪, לתכולת: 750  מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמו פארם אשר מחזיקה במותג נקה 7 אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים. **מתבסס על מחירים בחצי חינם סניף המרכבה חולון).

נסיינית המערכת: שמפו שמן קיק הוא שמן צמחי עשיר בחומצות שומן בלתי רוויות וויטמינים שונים. הוא ידוע כמקור טוב לחומצות שומן חיוניות וכמזין לשיער. שמן זה עשוי לספק לחות, רכות וברק לשיער. שמפו ומרכך אורז מכיל חלבונים, ויטמינים, מינרלים ואנטי-אוקסידנטים שונים. מרכיבים מאורז בשמפו יכולים לחזק את השיער, להפחית קצוות משופשפים ולשפר את מראה השיער בכלל. הסדרה החדשה מזינה יותר לשיער ולקרקפת. ומספקת לחות, רכות, ברק, חיזוק לשיער וטיפול כוללני בבעיות שונות של השיער.

>>> טיפים לשמירה על הכסף והוזלת יוקר המחייה

בייבי נטורל תחליב לגוף ולפנים ללא בושם

סדרת בייבי נטורל של אולטרסול ד"ר פישר את הסדרה ומשיקה את בייבי נטורל תחליב לגוף ולפנים ללא בושם, פרי פיתוח חדשני ממעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר. המוצר מכיל 100% מסנני קרינה מינרליים כמו כלל התכשירים בסדרה, מעניק הגנה גבוהה מאוד SPF50+ ורחבה מקרינת UVB ו- UVA ומסייע בהגנה מפני קרינת IR.

התחליב ללא בושם מועשר בתמציות קמומיל, קלנדולה ובשמן פשתן להענקת לחות וריכוך העור, בתמצית אלוורה להרגעת העור ופרו ויטמין B5 לריכוך וסיוע בשמירה על גמישות ולחות העור. כמו כן התחליב מכיל שילוב אנטי אוקסידנטים- ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך. הוא מתאים לשימוש מגיל לידה*, נבדק היפואלרגנית, אופטלמולוגית, דרמטולוגית, ועבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו במיוחד לעור רגיש. כמו כן הוא ללא פרבנים או אוקסיבנזון, עמיד מאוד במים ומעניק לחות ל-24 שעות.

סדרת אולטרסול בייבינטורל צילום: יעל האן

 

מחיר: 69.90 ש"ח תכולה של 125 מ"ל.  ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק הנבחרות, בבתי המרקחת ובאתר ד"ר פישר.

נסיינית המערכת: מוצר ההגנה מהשמש לתינוקות של דר פישר, יש בו הגנה מירבית, מתאים לעור רגיש,לא מבושם על מנת לא לגרום לגירויים,ניספג היטב בעור ואינו משאיר שאריות מהחומר על הגוף והפנים ומגן על העור ביעילות. מוצר חשוב בכל בית ומומלץ לשימוש ביום יום.

שטוחים בתיבול חמוץ חריף    

חברת אסם, משיקה לראשונה מהדורה מיוחדת של בייגלה שטוחים בתיבול חמוץ חריף במיוחד לקראת הקיץ ובסמיכות למשחקי אליפות אירופה בכדורגל לצפייה מושלמת עם חברים במשחקים ולכל חובבי סדרת בייגלה שטוחים. לכבוד הקיץ, משיקה כעת אסם מהדורה מיוחדת של בייגלה שטוחים חמוץ חריף. שטוחים חמוץ חריף הוא שילוב מנצח של השטוחים האייקונים של בייגלה אסם עם הטעם האהוב של ביסלי פריסטייל חמוץ חריף והמוצר ישווק במהדורה מוגבלת.

אריזת המוצר בולטת ושונה מנראות הבייגלה שטוחים הקלאסי. האריזה עוצבה בצבעים עזים הממחישים את "פיצוץ" הטעמים העזים והמיוחדים שמאוד מאפיינים את המוצר החדש.

אסם בייגלה שטוחים חמוץ חריף, צילום: סטודיו אסם

 

בייגלה שטוחים חמוץ חריף באריזת 300 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית יוקנעם. ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק.

נסיין המערכת: הפעם נתתי לבני לחוות את טעם החטיף, הוא אוהב חריף, אני מציינת שזה לא העדפה האישית שלי ואני מכבדת את ההעדפות שלו. לדבריו: "שילוב של חמיצות וחריפות יוצר חוויה קולינרית מיוחדת הטעם משכר עבור חובבי חריפים. טעם חמוץ-חריף הופכת את הבייגלה שטוחים ליצירתית ושונה מהביגלות המסורתיות". זה מבטא סגנון טעם מודרני, תוסס וצעיר.

הוספת תגובה

הוספת תגובה